J Jerremy Hoort bij de inboedel 6 aug 2010 #4 Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het 3x niks. Echt zonde, zoiets doe je niet met zo'n mooie limousine. Deze auto is aangeboden hier op het OF.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het 3x niks. Echt zonde, zoiets doe je niet met zo'n mooie limousine. Deze auto is aangeboden hier op het OF.
T Tinuske Komt weleens kijken 6 aug 2010 #5 Hijs netjes, zou em alleen een andere kleur geven en andere velgen.
2 2000 Hoort bij de inboedel 6 aug 2010 #6 origineel gepost door Mickel_MV6 Staat ook op MP, €1000,- 1000? lijkt me geen geld
A arjontje Forumbewoner 6 aug 2010 #7 origineel gepost door Jerremy Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het 3x niks. Echt zonde, zoiets doe je niet met zo'n mooie limousine. Deze auto is aangeboden hier op het OF. Ik dacht al waar ken ik hem van.
origineel gepost door Jerremy Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het 3x niks. Echt zonde, zoiets doe je niet met zo'n mooie limousine. Deze auto is aangeboden hier op het OF. Ik dacht al waar ken ik hem van.
S Sjors-V6 Post best veel 7 aug 2010 #8 Mja idd, dat is deze: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=129634&page=1#pid1711182