T timbo Komt weleens kijken 10 mrt 2011 #1 Ik ben opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn Astra OPC maar ik heb eigenlijk geen idee wat er mooi onder een Astra G staat. Heeft er iemand 1 of meerdere foto´s met een sportuitlaat op een astra G. alvast bedankt voor de moeite Gr Tim
Ik ben opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn Astra OPC maar ik heb eigenlijk geen idee wat er mooi onder een Astra G staat. Heeft er iemand 1 of meerdere foto´s met een sportuitlaat op een astra G. alvast bedankt voor de moeite Gr Tim
T turbosix Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #2 Ik zelf vindt die van Baas J erg mooi, een astra gtc opc uitlaat in de midden vd bumper. dacht wel veel werk, en icm een achterbumperlip/difuser.
Ik zelf vindt die van Baas J erg mooi, een astra gtc opc uitlaat in de midden vd bumper. dacht wel veel werk, en icm een achterbumperlip/difuser.
T turbosix Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #3 Ik zelf vindt die van Baas J erg mooi, een astra gtc opc uitlaat in de midden vd bumper. dacht wel veel werk, en icm een achterbumperlip/difuser.
Ik zelf vindt die van Baas J erg mooi, een astra gtc opc uitlaat in de midden vd bumper. dacht wel veel werk, en icm een achterbumperlip/difuser.
O OscaR-16v Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #4 ik rij al een tijdje met een remus einddemper. bevalt goed en oogt netjes
O OscaR-16v Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #5 ik rij al een tijdje met een remus einddemper. bevalt goed en oogt netjes
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #10 beetje googlen en kijken wat je zelf mooi vind, is heel persoonlijk dit is de mijne een bescheiden pijpje links en rechts van de auto vind ik ook altijd super staan
beetje googlen en kijken wat je zelf mooi vind, is heel persoonlijk dit is de mijne een bescheiden pijpje links en rechts van de auto vind ik ook altijd super staan
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #11 beetje googlen en kijken wat je zelf mooi vind, is heel persoonlijk dit is de mijne een bescheiden pijpje links en rechts van de auto vind ik ook altijd super staan
beetje googlen en kijken wat je zelf mooi vind, is heel persoonlijk dit is de mijne een bescheiden pijpje links en rechts van de auto vind ik ook altijd super staan
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 10 mrt 2011 #12 remus duplex, instelbare sound en uitstyling, dus je kan er zo een dubbele ronde op schuifen (4 einstukken in totaal) ik heb 90mm rond aan beide kanten van de auto
remus duplex, instelbare sound en uitstyling, dus je kan er zo een dubbele ronde op schuifen (4 einstukken in totaal) ik heb 90mm rond aan beide kanten van de auto
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 10 mrt 2011 #13 remus duplex, instelbare sound en uitstyling, dus je kan er zo een dubbele ronde op schuifen (4 einstukken in totaal) ik heb 90mm rond aan beide kanten van de auto
remus duplex, instelbare sound en uitstyling, dus je kan er zo een dubbele ronde op schuifen (4 einstukken in totaal) ik heb 90mm rond aan beide kanten van de auto
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 10 mrt 2011 #14 nadeel is wel dat je redelijk je best moet doen om beide pijpjes recht te hangen, is bij mij gelukt straks hang ik ze hoger, tegen de bumper aan
nadeel is wel dat je redelijk je best moet doen om beide pijpjes recht te hangen, is bij mij gelukt straks hang ik ze hoger, tegen de bumper aan
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 10 mrt 2011 #15 nadeel is wel dat je redelijk je best moet doen om beide pijpjes recht te hangen, is bij mij gelukt straks hang ik ze hoger, tegen de bumper aan
nadeel is wel dat je redelijk je best moet doen om beide pijpjes recht te hangen, is bij mij gelukt straks hang ik ze hoger, tegen de bumper aan
D DaanH Komt weleens kijken 10 mrt 2011 #18 Sebring einddemper,rest van de uitlaat is orgineel. klinkt lekker zwaar.
D DaanH Komt weleens kijken 10 mrt 2011 #19 Sebring einddemper,rest van de uitlaat is orgineel. klinkt lekker zwaar.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 mrt 2011 #20 Heb nog een dubbele Remus + middendemper RVS voor je indien je interesse hebt. Zo ziet mijn uitlaat r nu uit;
Heb nog een dubbele Remus + middendemper RVS voor je indien je interesse hebt. Zo ziet mijn uitlaat r nu uit;