E Engee Post best veel 6 dec 2011 #1 Wat levert een sportkat op bij een Astra H 1.6 (Z16XEP)? Is daar iets van te merken of mensen met ervaring?
Wat levert een sportkat op bij een Astra H 1.6 (Z16XEP)? Is daar iets van te merken of mensen met ervaring?
B Baas J. Hoort bij de inboedel 6 dec 2011 #2 Denk niet dat het bij jouw motor wat gaat uithalen....is geen turbo..
B Baas J. Hoort bij de inboedel 6 dec 2011 #3 Denk niet dat het bij jouw motor wat gaat uithalen....is geen turbo..
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 6 dec 2011 #4 zal misschien iets uithalen. met een kat vervanger ongeacht welk merk haal je toch iets winst. kat is het eerste wat in de weg bij het uitlaatsysteem.
zal misschien iets uithalen. met een kat vervanger ongeacht welk merk haal je toch iets winst. kat is het eerste wat in de weg bij het uitlaatsysteem.
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 6 dec 2011 #5 zal misschien iets uithalen. met een kat vervanger ongeacht welk merk haal je toch iets winst. kat is het eerste wat in de weg bij het uitlaatsysteem.
zal misschien iets uithalen. met een kat vervanger ongeacht welk merk haal je toch iets winst. kat is het eerste wat in de weg bij het uitlaatsysteem.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #8 Een ongeblazen motor moet iets tegendruk hebben. Ik had een F GSI en een G OPC, bij beide ging de auto alleen maar minder lopen met een katvervanger, als in minder trekkracht. But thats just my 5 cents.
Een ongeblazen motor moet iets tegendruk hebben. Ik had een F GSI en een G OPC, bij beide ging de auto alleen maar minder lopen met een katvervanger, als in minder trekkracht. But thats just my 5 cents.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #9 Een ongeblazen motor moet iets tegendruk hebben. Ik had een F GSI en een G OPC, bij beide ging de auto alleen maar minder lopen met een katvervanger, als in minder trekkracht. But thats just my 5 cents.
Een ongeblazen motor moet iets tegendruk hebben. Ik had een F GSI en een G OPC, bij beide ging de auto alleen maar minder lopen met een katvervanger, als in minder trekkracht. But thats just my 5 cents.
H Haasje17 Forumbewoner 7 dec 2011 #10 Ehhmmm... katvervanger heeft weldegelijk winst. Voor zowel de 1.2 of 2.2 non turbos en turbo motoren.
Ehhmmm... katvervanger heeft weldegelijk winst. Voor zowel de 1.2 of 2.2 non turbos en turbo motoren.
H Haasje17 Forumbewoner 7 dec 2011 #11 Ehhmmm... katvervanger heeft weldegelijk winst. Voor zowel de 1.2 of 2.2 non turbos en turbo motoren.
Ehhmmm... katvervanger heeft weldegelijk winst. Voor zowel de 1.2 of 2.2 non turbos en turbo motoren.
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #12 alleen zit de kat bij een z16xep direct vast aan het spruitstuk
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #13 alleen zit de kat bij een z16xep direct vast aan het spruitstuk