H hans-01 Post best veel 30 apr 2013 #1 hier houden wij voor de eerste keer een snelweg meeting is op een grote parkeerplaats shell pomp ac restaurant start om ongeveer 13.00 uur we kijken wel hoeveel er komen maar komt allen gewoon voor je eigen plezier vrg hans (big-opels nederland)
hier houden wij voor de eerste keer een snelweg meeting is op een grote parkeerplaats shell pomp ac restaurant start om ongeveer 13.00 uur we kijken wel hoeveel er komen maar komt allen gewoon voor je eigen plezier vrg hans (big-opels nederland)
G Ghanz Forumbewoner 30 apr 2013 #3 dit zal gehouden worden op parkeerplaats de somp A50 (arnhem richting apeldoorn) das net voor de afslag a1 als je de parkeerplaats oprijd ga je achter de shellpomp langs daar zal je ons aantreffen naast het AC restaurant ( zeer veel pakeer gelgenheid) (bron: bigopels.nl)
dit zal gehouden worden op parkeerplaats de somp A50 (arnhem richting apeldoorn) das net voor de afslag a1 als je de parkeerplaats oprijd ga je achter de shellpomp langs daar zal je ons aantreffen naast het AC restaurant ( zeer veel pakeer gelgenheid) (bron: bigopels.nl)
H hans-01 Post best veel 1 mei 2013 #4 @Ghanz wrote:dit zal gehouden worden op parkeerplaats de somp A50 (arnhem richting apeldoorn) das net voor de afslag a1 als je de parkeerplaats oprijd ga je achter de shellpomp langs daar zal je ons aantreffen naast het AC restaurant ( zeer veel pakeer gelgenheid) (bron: bigopels.nl) Thnx
@Ghanz wrote:dit zal gehouden worden op parkeerplaats de somp A50 (arnhem richting apeldoorn) das net voor de afslag a1 als je de parkeerplaats oprijd ga je achter de shellpomp langs daar zal je ons aantreffen naast het AC restaurant ( zeer veel pakeer gelgenheid) (bron: bigopels.nl) Thnx
H hans-01 Post best veel 20 mei 2013 #6 ff een upje word de eerste keer daar dus een klein beetje reclame komt allen dan maken we er iets moois van
ff een upje word de eerste keer daar dus een klein beetje reclame komt allen dan maken we er iets moois van
C Commo Komt weleens kijken 25 mei 2013 #8 zijn er bekers, misschien eentje, ik heb een goed gevoel bij deze meeting, heb je geen beker over.
S steefopel Komt weleens kijken 15 jun 2013 #10 Heb je voor mij een adres..? Kom ik denk ook even langsploffe. Gr Steef
G Ghanz Forumbewoner 15 jun 2013 #11 verdorie.. had er zo`n schik aan om die kant op te gaan.. maar wegens familie omstandigheden... :cry zijn we er niet bij have a nice day :thumb
verdorie.. had er zo`n schik aan om die kant op te gaan.. maar wegens familie omstandigheden... :cry zijn we er niet bij have a nice day :thumb
C Commo Komt weleens kijken 16 jun 2013 #13 Volgens mij is het vanaf Apeldoorn rechts bij de shell pomp, dus de link klopt niet denk. ff opletten.
Volgens mij is het vanaf Apeldoorn rechts bij de shell pomp, dus de link klopt niet denk. ff opletten.
S steefopel Komt weleens kijken 16 jun 2013 #14 Ik kom ook niet.. Mijn OPC gaf weer de geest helaas..
H hans-01 Post best veel 16 jun 2013 #15 zo weer thuis van een zeer geslaagde middag op de parkeerplaats in de buurt van apeldoorn hier zijn de :kewlpics voor de eerste keer was het een mooie opkomst een vervolg is dus zeker thnx all die er waren
zo weer thuis van een zeer geslaagde middag op de parkeerplaats in de buurt van apeldoorn hier zijn de :kewlpics voor de eerste keer was het een mooie opkomst een vervolg is dus zeker thnx all die er waren
K KadAstra-EF Forumbewoner 16 jun 2013 #16 Heeeeeee, die zilveren Kadett B, de eerste foto, Die was ook op de meeting in Hoogeveen :thumb Rik