H hanskadett Loopt hier de deur plat 19 dec 2011 #1 ik dacht laat ik eens een topic maken over verbreed staal. ik wil wel eens jullie wagens op een set mooi verbreed staal zien. uiteraard vind ik het ook kick als de wagen mooi diep ligt dus laat ik dan maar beginnen met een ex wagen van mij en mijn tr
ik dacht laat ik eens een topic maken over verbreed staal. ik wil wel eens jullie wagens op een set mooi verbreed staal zien. uiteraard vind ik het ook kick als de wagen mooi diep ligt dus laat ik dan maar beginnen met een ex wagen van mij en mijn tr
F FreakControl Komt weleens kijken 19 dec 2011 #2 Ziet er goed uit. :thumb Toch eens een keer kijken of ik ook zo'n setje in 15 inch kan scoren voor de rekord.
Ziet er goed uit. :thumb Toch eens een keer kijken of ik ook zo'n setje in 15 inch kan scoren voor de rekord.
F FreakControl Komt weleens kijken 19 dec 2011 #3 Ziet er goed uit. :thumb Toch eens een keer kijken of ik ook zo'n setje in 15 inch kan scoren voor de rekord.
Ziet er goed uit. :thumb Toch eens een keer kijken of ik ook zo'n setje in 15 inch kan scoren voor de rekord.
O Opeloco Post best veel 19 dec 2011 #4 Hier is mijn breed staal, eerst D en daarna op C, 14" gt in 7,5" en 8,5/9": Nog af te werken, 13" sr met lange sleuf in 7,5" en 8":
Hier is mijn breed staal, eerst D en daarna op C, 14" gt in 7,5" en 8,5/9": Nog af te werken, 13" sr met lange sleuf in 7,5" en 8":
O Opeloco Post best veel 19 dec 2011 #5 Hier is mijn breed staal, eerst D en daarna op C, 14" gt in 7,5" en 8,5/9": Nog af te werken, 13" sr met lange sleuf in 7,5" en 8":
Hier is mijn breed staal, eerst D en daarna op C, 14" gt in 7,5" en 8,5/9": Nog af te werken, 13" sr met lange sleuf in 7,5" en 8":
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 20 dec 2011 #8 Die D station is echt superrrrr!! mooie wagen man. Groeten
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 20 dec 2011 #9 Die D station is echt superrrrr!! mooie wagen man. Groeten
T tweetyk25 Komt weleens kijken 20 dec 2011 #12 5x120 verbreed-staal met bandjes 195/50/15 et??? voorkant 9j achterkant 10j eigenlijk voor de monza gekocht, passen goed maar het ziet er niet uit. heb ze toen maar op mijn e28 gegooit staat beter vind ik. :thumbup
5x120 verbreed-staal met bandjes 195/50/15 et??? voorkant 9j achterkant 10j eigenlijk voor de monza gekocht, passen goed maar het ziet er niet uit. heb ze toen maar op mijn e28 gegooit staat beter vind ik. :thumbup
T tweetyk25 Komt weleens kijken 20 dec 2011 #13 5x120 verbreed-staal met bandjes 195/50/15 et??? voorkant 9j achterkant 10j eigenlijk voor de monza gekocht, passen goed maar het ziet er niet uit. heb ze toen maar op mijn e28 gegooit staat beter vind ik. :thumbup
5x120 verbreed-staal met bandjes 195/50/15 et??? voorkant 9j achterkant 10j eigenlijk voor de monza gekocht, passen goed maar het ziet er niet uit. heb ze toen maar op mijn e28 gegooit staat beter vind ik. :thumbup
S schuitje Loopt hier de deur plat 20 dec 2011 #14 heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker
S schuitje Loopt hier de deur plat 20 dec 2011 #15 heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker
T tweetyk25 Komt weleens kijken 20 dec 2011 #16 @schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor
@schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor
T tweetyk25 Komt weleens kijken 20 dec 2011 #17 @schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor
@schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor
F Fearless Forumbewoner 20 dec 2011 #18 Schuitje, zijn dat ook velgen die je hebt laten poedercoaten in Putten? Ziet er iig lekker uit.
F Fearless Forumbewoner 20 dec 2011 #19 Schuitje, zijn dat ook velgen die je hebt laten poedercoaten in Putten? Ziet er iig lekker uit.
S schuitje Loopt hier de deur plat 21 dec 2011 #20 ja dat waren die ja. zijn chroom gecoat. heb nog wel een foto voor je van de losse velgen als je die wil.
ja dat waren die ja. zijn chroom gecoat. heb nog wel een foto voor je van de losse velgen als je die wil.