O opelfreak Komt weleens kijken 6 apr 2008 #101 De originele 17-inchers die nu wintervelgen zijn, type van BBS weet ik niet precies en ze zijn 7J x ET48 dacht ik: En de zomerversie, 18 inch Proline P1 in 8.5J x 18 ET35:
De originele 17-inchers die nu wintervelgen zijn, type van BBS weet ik niet precies en ze zijn 7J x ET48 dacht ik: En de zomerversie, 18 inch Proline P1 in 8.5J x 18 ET35:
A Alfred Komt hier geregeld 28 apr 2008 #102 Zomerwielen van m'n Calibra en de GT's van m'n moeders TR. De winterwielen van m'n Calibra (origineel geleverd vanaf de fabriek). De Brock wielen voor m'n Michalak-Spider.
Zomerwielen van m'n Calibra en de GT's van m'n moeders TR. De winterwielen van m'n Calibra (origineel geleverd vanaf de fabriek). De Brock wielen voor m'n Michalak-Spider.
M maxim102 Komt weleens kijken 28 apr 2008 #103 Mijn originele Opel velgen met Michelin Pilot Primacy in de maat 235-45-17
H Heuti Komt weleens kijken 11 mei 2008 #104 Mijn winterbanden/doppen en de zomerbanden op de Omi grtzz de Heut
A anoniem Hoort bij de inboedel 20 sep 2008 #105 origineel gepost door jblfreak hier mijn nieuwe moet nog wel passend gamaak worden hoor rijd voorlopig nog op me borbet T 7.5X16 :wors:wors hé dennis ziet er verdraaid g**l uit hoor!!!
origineel gepost door jblfreak hier mijn nieuwe moet nog wel passend gamaak worden hoor rijd voorlopig nog op me borbet T 7.5X16 :wors:wors hé dennis ziet er verdraaid g**l uit hoor!!!
J Jerremy Hoort bij de inboedel 24 sep 2008 #106 Omega, standaard MV6 (?) velgen Astra: Orginele OPC velgen / BBS RX-serie. :wub Vivaro;
C corsieturbo Komt weleens kijken 16 okt 2008 #109 de nieuwe velgen voor de auto van het vrouwtje originele Porsche Teledail velgen in de maat 7x16 ET 53,2 met 165/45/16 banden
de nieuwe velgen voor de auto van het vrouwtje originele Porsche Teledail velgen in de maat 7x16 ET 53,2 met 165/45/16 banden
A asci 2000 Komt weleens kijken 17 nov 2008 #111 leuk topic :wors hier mijn velgen .ats classic 13 inch 8j et 01
F freek corsa Hoort bij de inboedel 20 nov 2008 #112 Deze 15 inch cup velgen :wub heb ik lang in bezit gehad, en helaas heb ik ze verkocht 14 inch 8J met 225-40-14
Deze 15 inch cup velgen :wub heb ik lang in bezit gehad, en helaas heb ik ze verkocht 14 inch 8J met 225-40-14
A Astranomic Komt weleens kijken 22 dec 2008 #115 Dit zijn mijn rims.... Irmscher Signa 18"x8J met 225-35-18 rubbers.....
K kadettsr Komt hier geregeld 2 jan 2009 #116 Mijn 15" Irmscher velgies.. steek 4x100 Volgens mij redelijk zeldzame velgen want ik heb ze nog niet vaak aangeboden gezien ergens ook niet op ebay duitsland.. zijn allemaal 5x110 velgen Zoals je ziet waren de velgen al een behoorlijke klus op zich.. maar het resultaat mag er zijn:wub en dan natuurlijk de foto's als ze onder de kadett zitten: Velgen komen misschien dit jaar in de verkoop!
Mijn 15" Irmscher velgies.. steek 4x100 Volgens mij redelijk zeldzame velgen want ik heb ze nog niet vaak aangeboden gezien ergens ook niet op ebay duitsland.. zijn allemaal 5x110 velgen Zoals je ziet waren de velgen al een behoorlijke klus op zich.. maar het resultaat mag er zijn:wub en dan natuurlijk de foto's als ze onder de kadett zitten: Velgen komen misschien dit jaar in de verkoop!
P PaulvanhetEnde Komt weleens kijken 7 jan 2009 #117 Zitten die velgen niet onder de vectra b bij speciale types. Mijn broer heeft ze ook als winterwielen en heeft ze zwart laten coaten. Ziet er wel leuk uit onder een kadett
Zitten die velgen niet onder de vectra b bij speciale types. Mijn broer heeft ze ook als winterwielen en heeft ze zwart laten coaten. Ziet er wel leuk uit onder een kadett
K kadettsr Komt hier geregeld 8 jan 2009 #119 Het zijn geen standaard opel wielen! Het zijn Irmscher velgen die zijn geleverd op een vectra b jah.. dat klopt! Nu staat er op marktplaats een kadett e te koop met dezelfde velgen! De meeste vectra b velgen zijn 5x110 en in die maat worden deze velgen wel eens aangeboden. In de 4x100 serie worden ze haast nooit aangeboden
Het zijn geen standaard opel wielen! Het zijn Irmscher velgen die zijn geleverd op een vectra b jah.. dat klopt! Nu staat er op marktplaats een kadett e te koop met dezelfde velgen! De meeste vectra b velgen zijn 5x110 en in die maat worden deze velgen wel eens aangeboden. In de 4x100 serie worden ze haast nooit aangeboden
S spy675 Komt weleens kijken 8 jan 2009 #120 onder de "tomaat" zitten nu ats-cup 15"(klik maar op de link) http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7YRPQQKL.jpg er lagen eerst ats-classics 13" onder,waarschijnlijk na de verbouwing weer!!!!klik u maar weer http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VFDLKVLR.jpg en toch wel ik eens 17" eronder schroeven,lijkt me ook wel aardig!!!!!!tolidokie,amigo's
onder de "tomaat" zitten nu ats-cup 15"(klik maar op de link) http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7YRPQQKL.jpg er lagen eerst ats-classics 13" onder,waarschijnlijk na de verbouwing weer!!!!klik u maar weer http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VFDLKVLR.jpg en toch wel ik eens 17" eronder schroeven,lijkt me ook wel aardig!!!!!!tolidokie,amigo's