Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er rijdt nog een witte 2000 rond in Eindhoven en omgeving, die is van Ronald en Kim. Helaas herken je er geen 2000 meer in, dankzij hun keuze voor een radicale uitbouw....Ieder z'n ding he :vertag
Heb nog wel me 2000 plaatje achterop hoor!! en als ik de motorkap open doe zie je ook nog 2000 style
Maar het zwart verdwijnt straks waarschijnlijk weer van de vec en ga ik toch weer voor strak wit.... Zeker met de nieuwe 17 inch velgjes die ik morgen ga ophalen:wub
Heb nog wel me 2000 plaatje achterop hoor!! en als ik de motorkap open doe zie je ook nog 2000 style
Maar het zwart verdwijnt straks waarschijnlijk weer van de vec en ga ik toch weer voor strak wit.... Zeker met de nieuwe 17 inch velgjes die ik morgen ga ophalen:wub
Dat zwarte had ook wel iets , maar ik denk dat strak wit gewoon mooier is :vertag
Ben benieuwd hoe de nieuwe velgen eronder gaan staan
Aha, vandaar de carterplaat vraag...ik vond het al gek, een vraag over een vectra door iemand met een Corsa-sedan avatar
Maak hem als vectra rijder ook maar wegwijs hier op het forum king: Hij heeft nu tijdelijk een Astra van de zaak, totdat die met de vut gaat. Daarvoor had die een Renault Scenic :thumbdown
Maar hij is erg tevreden over de Astra, dus vandaar dat die weer een Opel wilde En er zat ook wel wat overtuigingskracht van mij bij
Dat zwarte had ook wel iets , maar ik denk dat strak wit gewoon mooier is :vertag
Ben benieuwd hoe de nieuwe velgen eronder gaan staan
Ze zijn vanmiddag onder de auto gezet en ik moet zeggen... De auto wordt weer ZEKER helemaal wit weer... Houd alleen nog mijn donkere lampen om een beetje te breken
Maar de velgjes op de auto nu o lala :wub En helemaal fantastisch als ie weer helemaal wit is... Zal wel even foto naar je mailen, want moet er morgen bij de opening van Alex een heleboel verassen
ontzettend gave gts,heb ik jou toevallig 2 jaar geleden in sevenum gesproken?er stond toen een zo'n vectra achter ons,zag er toen wel anders uit,ik was samen met een maat met zijn zafira opc