L lucas1975 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #401 @danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop....
@danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop....
D Danny white signum Komt weleens kijken 3 feb 2014 #402 Bij deze nog een update van mij Siggie de grill matzwart laten wrappen en nog wat details :thumb
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #403 @danny/ white signum wrote:Bij deze nog een update van mij Siggie de grill matzwart laten wrappen en nog wat details :thumb Mooie wagen!! ga je nog opc roosters plaatsen in de bumper?
@danny/ white signum wrote:Bij deze nog een update van mij Siggie de grill matzwart laten wrappen en nog wat details :thumb Mooie wagen!! ga je nog opc roosters plaatsen in de bumper?
D Danny white signum Komt weleens kijken 3 feb 2014 #404 @lucas1975 wrote:@danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop.... Dat zit er wel in :thumb
@lucas1975 wrote:@danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop.... Dat zit er wel in :thumb
D Danny white signum Komt weleens kijken 3 feb 2014 #406 @lucas1975 wrote:@danny/ white signum wrote:Bij deze nog een update van mij Siggie de grill matzwart laten wrappen en nog wat details :thumb Mooie wagen!! ga je nog opc roosters plaatsen in de bumper? Wat voor roosters bedoel je? :thumb
@lucas1975 wrote:@danny/ white signum wrote:Bij deze nog een update van mij Siggie de grill matzwart laten wrappen en nog wat details :thumb Mooie wagen!! ga je nog opc roosters plaatsen in de bumper? Wat voor roosters bedoel je? :thumb
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #407 @danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop....
@danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop....
D Danny white signum Komt weleens kijken 3 feb 2014 #408 @lucas1975 wrote:maar dikke wagen, heb je meer picces? Op pag 8 van dit topic staan nog wat foto's
D Danny white signum Komt weleens kijken 3 feb 2014 #409 @lucas1975 wrote:@danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop.... Dat zit er wel in :thumb
@lucas1975 wrote:@danny/ white signum wrote: Wat voor roosters bedoel je? :thumb dacht te zien dat je onderin je opc bumper nog geen gaas delen had. Kan het niet goed zien, kleine laptop.... Dat zit er wel in :thumb
D Danny white signum Komt weleens kijken 3 feb 2014 #411 @lucas1975 wrote:maar dikke wagen, heb je meer picces? Op pag 8 van dit topic staan nog wat foto's