A albert83 Lid 21 nov 2012 #261 Bij deze Signum 1.9 CDTI 150 PK die momenteel van mij is. Staat nu wel weer te koop, zie te koop gedeelte hier op de site. Dus als er nog iemand belang heeft bij deze mooie Signum, contact mij! Eventueel leverbaar met dezelfde velgen als onder de Sig van FK.
Bij deze Signum 1.9 CDTI 150 PK die momenteel van mij is. Staat nu wel weer te koop, zie te koop gedeelte hier op de site. Dus als er nog iemand belang heeft bij deze mooie Signum, contact mij! Eventueel leverbaar met dezelfde velgen als onder de Sig van FK.
J jeroenemo Lid 13 dec 2012 #262 Hallo Signum rijders, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me al voorgesteld in het juiste topic, maar wil hier nog even mijn nieuwe aanwinst showen :thumb Opel Signum 2.0 Turbo Sport 2004
Hallo Signum rijders, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me al voorgesteld in het juiste topic, maar wil hier nog even mijn nieuwe aanwinst showen :thumb Opel Signum 2.0 Turbo Sport 2004
J jeroenemo Lid 13 dec 2012 #263 Hallo Signum rijders, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me al voorgesteld in het juiste topic, maar wil hier nog even mijn nieuwe aanwinst showen :thumb Opel Signum 2.0 Turbo Sport 2004
Hallo Signum rijders, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me al voorgesteld in het juiste topic, maar wil hier nog even mijn nieuwe aanwinst showen :thumb Opel Signum 2.0 Turbo Sport 2004
O opeloss Komt weleens kijken 13 dec 2012 #264 hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht http://i1278.photobucket.com/albums/y502/opeloss/37063535.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht http://i1278.photobucket.com/albums/y502/opeloss/37063535.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
O opeloss Komt weleens kijken 13 dec 2012 #265 hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht http://i1278.photobucket.com/albums/y502/opeloss/37063535.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht http://i1278.photobucket.com/albums/y502/opeloss/37063535.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
D dion87 Hoort bij de inboedel 14 dec 2012 #268 @opeloss wrote:hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht was je veel goedkoper uit of niet?
@opeloss wrote:hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht was je veel goedkoper uit of niet?
D dion87 Hoort bij de inboedel 14 dec 2012 #269 @opeloss wrote:hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht was je veel goedkoper uit of niet?
@opeloss wrote:hoi hier een foto van mijn signum 3.0 211pk in engeland gekocht was je veel goedkoper uit of niet?
D Dolby Hoort bij de inboedel 14 dec 2012 #270 Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL.
D Dolby Hoort bij de inboedel 14 dec 2012 #271 Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL.
S SiggieTigra Post best veel 14 dec 2012 #272 @Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub
@Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub
S SiggieTigra Post best veel 14 dec 2012 #273 @Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub
@Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub
M MilanVectra Lid 14 dec 2012 #274 @SiggieTigra wrote:@Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind?
@SiggieTigra wrote:@Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind?
M MilanVectra Lid 14 dec 2012 #275 @SiggieTigra wrote:@Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind?
@SiggieTigra wrote:@Dolby wrote:Heb je wel het stuur aan de verkeerd kant zitten of niet? Lijkt me echt heel raar rijden hier in NL. Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind?
S SiggieTigra Post best veel 14 dec 2012 #276 @MilanVectra wrote: Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind? Dat bedoel ik dus...Dolby vroeg of hij aan de rechter kant zat toch?
@MilanVectra wrote: Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind? Dat bedoel ik dus...Dolby vroeg of hij aan de rechter kant zat toch?
M MilanVectra Lid 14 dec 2012 #277 @SiggieTigra wrote:@MilanVectra wrote: Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind? Dat bedoel ik dus...Dolby vroeg of hij aan de rechter kant zat toch?[/quote] Ah zo! En ik dom blijven staren of ik iets gemist heb hahah.
@SiggieTigra wrote:@MilanVectra wrote: Kijk eens even 2 tellen langer naar die foto... :jerry Damn, als ik die signums weer zie krijg ik heimwee... :wub Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind? Dat bedoel ik dus...Dolby vroeg of hij aan de rechter kant zat toch?[/quote] Ah zo! En ik dom blijven staren of ik iets gemist heb hahah.
O opeloss Komt weleens kijken 14 dec 2012 #278 ja het stuur zit rechts eigenlijk niet met invoer meegerekent ik heb voor de auto 2500 pond betaad en dan komt de invoer kosten er nog bij en kenteken 100euro en andere koplamen moeten er ook in I.V.M lichtbeeld ik was iets duurder uit dan als ik hem in nederland zou kopen maar in ENGELAND zitten bijna ale opties op de auto en hier in nederland niet dat is het enige verschil hij rijdt super maar met inhalen was even wennen maar ik heb een automaat dus dat schild weer gr rick opeloss opel astra f 3.0' opel vectra 2.2dti 155pk opel signum 3.0 211pk
ja het stuur zit rechts eigenlijk niet met invoer meegerekent ik heb voor de auto 2500 pond betaad en dan komt de invoer kosten er nog bij en kenteken 100euro en andere koplamen moeten er ook in I.V.M lichtbeeld ik was iets duurder uit dan als ik hem in nederland zou kopen maar in ENGELAND zitten bijna ale opties op de auto en hier in nederland niet dat is het enige verschil hij rijdt super maar met inhalen was even wennen maar ik heb een automaat dus dat schild weer gr rick opeloss opel astra f 3.0' opel vectra 2.2dti 155pk opel signum 3.0 211pk
D Danny white signum Komt weleens kijken 16 dec 2012 #279 Hierbij ook maar wat foto's van mijn Signum
S SiggieTigra Post best veel 14 dec 2012 #280 @MilanVectra wrote: Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind? Dat bedoel ik dus...Dolby vroeg of hij aan de rechter kant zat toch?
@MilanVectra wrote: Stuur zit toch echt aan de rechterkant of ben ik nou gewoon heel erg blind? Dat bedoel ik dus...Dolby vroeg of hij aan de rechter kant zat toch?