Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@bluecorsaboy: voorlopig gaat er nog niks gebeuren, maar het is de bedoeling dat er andere velgen onder komen, OPC dakspoiler en misschien nog wat verlagen. De rest zie ik nog wel.
Omdat het zo'n fijn weer was vandaag, ben ik maar even wat nieuwe foto's gaan maken. Helaas vielen de meeste foto's tegen en heb ik de beste er maar uit gehaald.
Is een 1.2 16v van 2000, met de nodige opties, met 114.000km op teller bij aankoop. Plannen zijn:
-Roestmonster tegen gaan, helaas toch wat plekjes op motorkap, B spijl(barsten) en wat plekjes rondom. Kofferdeksel is roestvrij!
-Nog eens een Omega ruitenwisser-hendel inbouwen.
-Velgnaafkapjes spuiten, de verf laat los
Verder mooi origineel houden . Ik zoek trouwens nog een NL talig werkplaatsboek/vraagbaak, graag eentje waar ook de Ecotec blokken in staan beschreven!
Bekende plekjes van de corsa b inderdaad. Scheuren in de b-stijl doe je helaas niet veel aan, die zou ik lekker laten zitten. Om deze goed te kunnen behandelen moet je veel slijp en laswerk verrichten, je moet namelijk van binnenuit een versteviging inlassen.
En je beunhok ziet er goed uit trouwens! In vergelijking toen ik er was :angel
ja beunhok is nu een echte dubbele garage geworden , wat een gietertje met pokon er over al niet doet :angel
nee zonder gekheid ,heb nu een sleutelruimte van 5 bij 4 meter en voor de rest is het opslagruimte .
en ik ben blij dat ik nu beide auto's binnen kan hebben , corsa door het rechter gat en de astra station door het linker gat en dus beide auto's droog en ook nog kunnen sleutelen
heb er zelf ook aan zitten denken om de rand zilver te houden en het hart zwart , maar dat zou ik graag in een foto shop zien hoe dat wordt