Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heey mensen ik zou graag wat advies wille ik wil een voor en achter bumper passend bij elkaar en miss ook nog sideskirts maar waar kan ik die goedkoop bestelle of kopen zoek beetje nette strakke look maar wel breed ogend al et advies is zeer gewaardeert dankje rsd_calibra_rsd
Nouja goedkoop. Denk dat je vooral gewoon MP of speurders in de gaten moet houden. Komt genoeg langs nieuw en gebruikt. Wat mooi is, is toch vooral je eigen smaak.
Heeft deze auto ooit te koop gestaan bij een handelaar in Zundert? Kan me een CTN meet herinneren waarbij we in mijn auto wat rond zijn gaan crossen en op de 1 of andere manier komt het beeld wat ik er toen bij had weer terug bij het zien van de laatste foto :hmmz
@robert-wijchen wrote:sinds een half jaar toch weer een cali aangeschaft hoop er nu meer geluk mee te hebben
bedankt, ja er is verder weinig geschiedennis te achterhalen over deze mooie cali dus mischien herkent iemand hier deze dan weten we mischien iets meer :agent