Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Allemachtig die 17" Astra versie staat zo oneindig veel beter als de ielige Calibra versie :wors Moest misschien voor de mijne ook maar eens op zoek gaan naar een nette set.
@dion87 wrote:@Opel-Wilco wrote:Mijn V6 DTM uit '97, 117.000 op de klok. Volledig origineel van binnen en buiten, mist alleen het DTM logo aan de rechter kant.
Alle opties inclusief schuifdak en werkende airco.
In de zomer op 17" BBS afkomstig van een Astra en in de winter op de originele 16" BBS die bij de DTM Edition horen.
Lijkt wel het broertje van de mijne, lijken wel veel op elkaar alleen een andere motor, velgen en spoiler
Scoop is nie met dubbeltape maar gekit en wat heb ik er aan om hem open te hebben ?
blijft dan water in staat en zooi van de bomen dus hoop troep , motorkap waar die vanaf komt was onder de scoop
verrot omdat die niet goed geplakt zat dus water in kwam
nouja, ik had er nooit problemen mee met mijn impreza hoor.. werd nooit echt vuil.. ookal stond ik hem wel iedere week te poetsen haha!
en ik zeg niet dat je het moet doen, ik vind het alleen jammer dat je goed ziet dat hij nep is. misschien de "openingen" mat zwart spuiten en een beetje gaas ervoor! ik denk dat het iets netter zal staan