Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Jerremy wrote:@Maurice89 wrote:tigra safira astra :thumb wel 95 of jonger bouwjaar als goed is...... voor 95 is oudere type zijn al genoeg topic en vragen over geweest
Antara agila corsa b genoeg te vinden king:
Uhh.. Zafira, Astra, Corsa B ?? dat zijn glazen dakplaten waarvan de schuif-modus onder de dakplaat is.
Calibra is volgens mij een stalen (dichte) variant, en daarbij gaat 'ie in schuifmodus over het dak heen.
2 compleet verschillende systemen m.i. !
Klopt.
De Calibra heeft een metalen deksel met 2x3 bevestigingspunten onder de bekleding..
@Maurice89 wrote:tigra safira astra :thumb wel 95 of jonger bouwjaar als goed is...... voor 95 is oudere type zijn al genoeg topic en vragen over geweest
Antara agila corsa b genoeg te vinden king:
Uhh.. Zafira, Astra, Corsa B ?? dat zijn glazen dakplaten waarvan de schuif-modus onder de dakplaat is.
Calibra is volgens mij een stalen (dichte) variant, en daarbij gaat 'ie in schuifmodus over het dak heen.
ik denk dat je het beste iets vind op de sloop. Marktplaats staat er niet echt vol mee is meestal oudere type en bijv tigra's zijn er genoeg op een sloop teminste hier wel
@Vannos wrote:heeft iemand nog een 100% werkend mechanisme (dakje ) ( metalen plaat ) is niet nodig , mag van een tigra na 1995 of calibra na 1995 wezen
Ik heb de mijne via een man in Duitsland, dik 3 uur rijden vanuit Alkmaar. Is een man die voor Webasto heeft gewerkt (naar eigen zeggen). Hij heeft bij mij het dakje vakkundig vervangen door een door hem gereviseerd exemplaar, met mijn eigen deksel. Hij stuurt ze ook op voor, ik dacht, 60 euro naar NL (in een soort kist zei ie). Hij heeft meestal wel een dakje liggen.
Voor een telefoonnummer kun je een PB aan me sturen.