O opelmania Lid 19 mei 2011 #22 Noverox is ook zo'n product wat als kwastbaar en spuitbaar te koop is. Maar na het een tijdje te gebruiken vind ik toch dat het weinig werkt. Soms komt er toch weer roest door de lak.....wat nu net niet de bedoeling is.
Noverox is ook zo'n product wat als kwastbaar en spuitbaar te koop is. Maar na het een tijdje te gebruiken vind ik toch dat het weinig werkt. Soms komt er toch weer roest door de lak.....wat nu net niet de bedoeling is.
O opelmania Lid 19 mei 2011 #23 Noverox is ook zo'n product wat als kwastbaar en spuitbaar te koop is. Maar na het een tijdje te gebruiken vind ik toch dat het weinig werkt. Soms komt er toch weer roest door de lak.....wat nu net niet de bedoeling is.
Noverox is ook zo'n product wat als kwastbaar en spuitbaar te koop is. Maar na het een tijdje te gebruiken vind ik toch dat het weinig werkt. Soms komt er toch weer roest door de lak.....wat nu net niet de bedoeling is.
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 19 mei 2011 #24 bij mij komt het er bij fertan ook weer doorheen
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 19 mei 2011 #25 bij mij komt het er bij fertan ook weer doorheen
M mallemalle Komt hier geregeld 19 mei 2011 #26 fertan is geen ubermiddel sommige denken dat hele lagen dikke roest en gaten verdwijnen met dat spul nee, meeste schoonmaken met slaalborstel en wat er overblijft met fertan behandelen :thumb
fertan is geen ubermiddel sommige denken dat hele lagen dikke roest en gaten verdwijnen met dat spul nee, meeste schoonmaken met slaalborstel en wat er overblijft met fertan behandelen :thumb
M mallemalle Komt hier geregeld 19 mei 2011 #27 fertan is geen ubermiddel sommige denken dat hele lagen dikke roest en gaten verdwijnen met dat spul nee, meeste schoonmaken met slaalborstel en wat er overblijft met fertan behandelen :thumb
fertan is geen ubermiddel sommige denken dat hele lagen dikke roest en gaten verdwijnen met dat spul nee, meeste schoonmaken met slaalborstel en wat er overblijft met fertan behandelen :thumb