N nelisone Lid 2 dec 2012 #62 Nou ik doe het rustig aan, moet nog genoeg aan gebeuren,en dat zijn de duurdere dingen, en ik heb geen haast.
Nou ik doe het rustig aan, moet nog genoeg aan gebeuren,en dat zijn de duurdere dingen, en ik heb geen haast.
G Ghanz Forumbewoner 2 dec 2012 #63 dan doen jullie elkaar niet veel onder whahaha gewoon verstand op nul, en doorgaan jongens
G Ghanz Forumbewoner 2 dec 2012 #66 dan doen jullie elkaar niet veel onder whahaha gewoon verstand op nul, en doorgaan jongens
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 5 dec 2012 #71 @nelisone wrote:Ach ik heb deze ook al 14 jaar hahaha Zou bij mij ook wel 14 jaar duren met al die mooie posters die je er hebt hangen :jerry Ik zou me geen moment meer kunnen concentreren :jerry Leuk project om te volgen :thumb
@nelisone wrote:Ach ik heb deze ook al 14 jaar hahaha Zou bij mij ook wel 14 jaar duren met al die mooie posters die je er hebt hangen :jerry Ik zou me geen moment meer kunnen concentreren :jerry Leuk project om te volgen :thumb
N nelisone Lid 6 dec 2012 #72 Haha nou de meeste posters zijn al weer weg ivm schilderen maar ik zie ze toch niet als ik bezig ben.
Haha nou de meeste posters zijn al weer weg ivm schilderen maar ik zie ze toch niet als ik bezig ben.
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 5 dec 2012 #74 @nelisone wrote:Ach ik heb deze ook al 14 jaar hahaha Zou bij mij ook wel 14 jaar duren met al die mooie posters die je er hebt hangen :jerry Ik zou me geen moment meer kunnen concentreren :jerry Leuk project om te volgen :thumb
@nelisone wrote:Ach ik heb deze ook al 14 jaar hahaha Zou bij mij ook wel 14 jaar duren met al die mooie posters die je er hebt hangen :jerry Ik zou me geen moment meer kunnen concentreren :jerry Leuk project om te volgen :thumb
N nelisone Lid 6 dec 2012 #76 Haha nou de meeste posters zijn al weer weg ivm schilderen maar ik zie ze toch niet als ik bezig ben.
Haha nou de meeste posters zijn al weer weg ivm schilderen maar ik zie ze toch niet als ik bezig ben.
N nelisone Lid 25 okt 2015 #77 Kofferbak is gespoten .achteras laten reviseren .voor de rest even druk met andere dingen.
N nelisone Lid 25 okt 2015 #79 Kofferbak is gespoten .achteras laten reviseren .voor de rest even druk met andere dingen.