A avis Lid 9 okt 2010 #1 Hallo ascona liefhebbers, Ik ben momenteel een ascona b uit 81 aan het restaureren. Heeft iemand nog tips waar ik mijn onderdelen kan krijgen. groeten avis
Hallo ascona liefhebbers, Ik ben momenteel een ascona b uit 81 aan het restaureren. Heeft iemand nog tips waar ik mijn onderdelen kan krijgen. groeten avis
P paulgijssen Komt weleens kijken 10 okt 2010 #2 imitatie bij Arta parts in Emmen, denk dat ik het meeste orginele en nieuwe plaatwerk heb. Gr Paul Gijssen e-mail paul.gijssen@zonnet.nl p.s. heb jij gisteren niet bj mij rechter voorscherm opgehaald ?
imitatie bij Arta parts in Emmen, denk dat ik het meeste orginele en nieuwe plaatwerk heb. Gr Paul Gijssen e-mail paul.gijssen@zonnet.nl p.s. heb jij gisteren niet bj mij rechter voorscherm opgehaald ?
A avis Lid 10 okt 2010 #3 ja paul klopt hij ligt al bij de plaatwerker ,heb je nog tips ik ben nog ernstig opzoek naar een zwarte hemel interieur heb ik al
ja paul klopt hij ligt al bij de plaatwerker ,heb je nog tips ik ben nog ernstig opzoek naar een zwarte hemel interieur heb ik al
R rallyfilip Lid 10 okt 2010 #4 Ik heb nog een Asci met zwarte hemel staan. Zit nog in de wagen en wil ik wel verkopen. Alleen: hij staat in Belgie (Kasterlee, net over de grens)
Ik heb nog een Asci met zwarte hemel staan. Zit nog in de wagen en wil ik wel verkopen. Alleen: hij staat in Belgie (Kasterlee, net over de grens)
B bettus accu Loopt hier de deur plat 11 okt 2010 #5 of als je een nieuwe zoekt. dan kan me ma een nieuw hemeltje voor je maken mits je de oude mij levert als mal...
of als je een nieuwe zoekt. dan kan me ma een nieuw hemeltje voor je maken mits je de oude mij levert als mal...
M Manta-aero Komt hier geregeld 11 okt 2010 #6 En ander Menderink uit Almelo, heb zo even geen nummer bij de hand. Maar die levert ook prachtige hemeltjes voor een leuk bedrag.
En ander Menderink uit Almelo, heb zo even geen nummer bij de hand. Maar die levert ook prachtige hemeltjes voor een leuk bedrag.
A asc400r Lid 11 okt 2010 #7 Nieuwe dakhemels zijn te krijgen bij opelsworld in belgie bij Marc Buys. Prijs ongeveer 140€