Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als hij iets zakt zodra je de motor start is dat niet erg want op dat moment gaat je rembekrachtiging werken en aangezien deze op vacuum werkt en dit alleen aanwezig is als je motor loopt klinkt het vrij normaal.
Ik heb hem helemaal weer ontlucht er zit een nieuwe hoofdremcilinder op en een andere rembekrachtiger.
Maar nog steeds na het starten valt de druk weg..
Ik heb alles nog een keer nagekeken maar kon geen lekkage vinden...Maar als de rembekrachtiger kapot is dan kan het zijn dat het pendaal weg valt of moet je dan extra kracht zetten om te remmen..
Ik ben nu 3 maanden verder en alles nog een keer eraf gehaald er na gekeken maar kan echt niets vinden....
Maar op mijn achteras zit ook een remkrachtverdeler kan je die testen of is dat moeilijk tezien als die defect is.
Maar het probleem is nog steeds na het ontluchten dat de druk steeds weg valt in het rempendaal als de motor uit staat of aan staat allebij de optie's heb ik geen druk....
Ik weet echt niet meer waar ik moet zoeken..
De HRC is vervangen en de remklauwen rondom..
Wie weet wat het kan zijn of waar ik naar moet kijken..