Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee het is geen automatiche choke en hij doet het ook als die warm is iederkeer als ik bij een stoplicht stopt draait die heel hoog dan op gas in trappen dan is die weer normaal.
nee het is geen automatiche choke en hij doet het ook als die warm is iederkeer als ik bij een stoplicht stopt draait die heel hoog dan op gas in trappen dan is die weer normaal.
nou dan vertel ons eens wat voor een carburateur er op zit?
want er zit origineel een varajet II met automatische choke op.
auto heeft paar jaar terug een andere motor gekregen normaal was een 1.9 maar nu ligt een 20s motor in.heeft geen automatische choke want ik moet bij koude start altijd die choke met de hand gebruiken. hij rijd wel op lpg maar op benzine doet hij zelfde.ik weet niet wat voor een carburateur in zit want ik heb niet veel verstand van.
heb net gekeken is rond +/- 5cm net als in een c-kadett. veertje is niet kapot maar is wel beetje aan de zwake kant kan het daardoor komen?want als ik met de hand terug duwt dan draait die weer normaal
ja even een betere veer er op en dan moet het goed zijn.....
is die rekord toevallig orange ik ben vorige week bij een rekord wezen kijken en die had het zelfde euvel liep ook te hard stationaire en die was ook van 79 begon met kenteken ff dacht ik
was verder wel een leuke rekord hij vroeg me net iets te veel voor die auto maar daar zat een 1900n spruitstuk op met een enkele carbrateur......
heb trouwens nog een spruitstuk liggen een 2liter met varajet carbrateur met luchtfilter er bij dus set kompleet als die auto het is hoort er zon setje op te zitten
heb net gekeken is rond +/- 5cm net als in een c-kadett. veertje is niet kapot maar is wel beetje aan de zwake kant kan het daardoor komen?want als ik met de hand terug duwt dan draait die weer normaal
dat zal idd het probleem zijn en met een varajet ben je niet minder problematisch af..
die is veel storingsgevoeliger door o.a. inwendige lekkage via de scharnier asjes van de gasklep..