2 2slow Loopt hier de deur plat 4 dec 2011 #201 Tja wat mot ik zeggen. Tis wel dik!! :thumb Hebbe jij Magnetic Blue zeker?
T The Undertaker Komt hier geregeld 3 dec 2011 #202 Mooie Calibra heb je :wors Dubbele uitlaat staat hem goed, subtiel! Welke kleur en kleurcode heeft hij?
Mooie Calibra heb je :wors Dubbele uitlaat staat hem goed, subtiel! Welke kleur en kleurcode heeft hij?
2 2slow Loopt hier de deur plat 4 dec 2011 #204 Tja wat mot ik zeggen. Tis wel dik!! :thumb Hebbe jij Magnetic Blue zeker?
V Vannos Hoort bij de inboedel 8 okt 2012 #205 Klopt inderdaad. dankje Echt een super nette mante heb je daar. zit een 2.2 uit een omega in zoals ik begreep. ook mijn collega zij het. erg netjes en gang baar Top Mooi dat het opgelost is zo
Klopt inderdaad. dankje Echt een super nette mante heb je daar. zit een 2.2 uit een omega in zoals ik begreep. ook mijn collega zij het. erg netjes en gang baar Top Mooi dat het opgelost is zo
L lenn0 Komt hier geregeld 8 okt 2012 #207 Hoorde vanmiddag van m'n vader dat er een nette calibra stond bij JLD. :thumb Die was daar even m'n manta uit laten lijnen, had zelf geen tijd. Wereld van verschil, netjes gedaan. :thumb
Hoorde vanmiddag van m'n vader dat er een nette calibra stond bij JLD. :thumb Die was daar even m'n manta uit laten lijnen, had zelf geen tijd. Wereld van verschil, netjes gedaan. :thumb
V Vannos Hoort bij de inboedel 8 okt 2012 #208 Klopt inderdaad. dankje Echt een super nette mante heb je daar. zit een 2.2 uit een omega in zoals ik begreep. ook mijn collega zij het. erg netjes en gang baar Top Mooi dat het opgelost is zo
Klopt inderdaad. dankje Echt een super nette mante heb je daar. zit een 2.2 uit een omega in zoals ik begreep. ook mijn collega zij het. erg netjes en gang baar Top Mooi dat het opgelost is zo
V Vannos Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #209 lamda probleem opgelost. toch maar een met stekker gehaald. wel wat duurder uit maar geen geklooi met draadjes. oude lambda sensor (waardes) [youtube:2jc6cnd2] nieuwe lambda sensor ( waardes ) [youtube:2jc6cnd2] duidelijk dat de oude zijn werk niet goed meer deed
lamda probleem opgelost. toch maar een met stekker gehaald. wel wat duurder uit maar geen geklooi met draadjes. oude lambda sensor (waardes) [youtube:2jc6cnd2] nieuwe lambda sensor ( waardes ) [youtube:2jc6cnd2] duidelijk dat de oude zijn werk niet goed meer deed
L lenn0 Komt hier geregeld 8 okt 2012 #210 Hoorde vanmiddag van m'n vader dat er een nette calibra stond bij JLD. :thumb Die was daar even m'n manta uit laten lijnen, had zelf geen tijd. Wereld van verschil, netjes gedaan. :thumb
Hoorde vanmiddag van m'n vader dat er een nette calibra stond bij JLD. :thumb Die was daar even m'n manta uit laten lijnen, had zelf geen tijd. Wereld van verschil, netjes gedaan. :thumb
S SCORPION Post best veel 8 dec 2011 #211 Wow erg nette Calibra dit, mooie kleur en niet te overdone :thumb
V Vannos Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #212 lamda probleem opgelost. toch maar een met stekker gehaald. wel wat duurder uit maar geen geklooi met draadjes. oude lambda sensor (waardes) [youtube:2jc6cnd2] nieuwe lambda sensor ( waardes ) [youtube:2jc6cnd2] duidelijk dat de oude zijn werk niet goed meer deed
lamda probleem opgelost. toch maar een met stekker gehaald. wel wat duurder uit maar geen geklooi met draadjes. oude lambda sensor (waardes) [youtube:2jc6cnd2] nieuwe lambda sensor ( waardes ) [youtube:2jc6cnd2] duidelijk dat de oude zijn werk niet goed meer deed
J j3113 Komt weleens kijken 12 dec 2011 #213 Nice :kewlpics voor mij ook nog een keer setje dikke wielen..
S SCORPION Post best veel 8 dec 2011 #214 Wow erg nette Calibra dit, mooie kleur en niet te overdone :thumb
V Vannos Hoort bij de inboedel 8 jan 2012 #215 heb een nieuw spagehtti spruitstuk gekocht komt er nog niet op. want moet even wachten op andere delen van de uitlaat.
heb een nieuw spagehtti spruitstuk gekocht komt er nog niet op. want moet even wachten op andere delen van de uitlaat.
J j3113 Komt weleens kijken 12 dec 2011 #216 Nice :kewlpics voor mij ook nog een keer setje dikke wielen..
V Vannos Hoort bij de inboedel 8 jan 2012 #218 heb een nieuw spagehtti spruitstuk gekocht komt er nog niet op. want moet even wachten op andere delen van de uitlaat.
heb een nieuw spagehtti spruitstuk gekocht komt er nog niet op. want moet even wachten op andere delen van de uitlaat.
2 2slow Loopt hier de deur plat 9 jan 2012 #219 Lexmaul? Zit ook in de over weeging zo'n ding te kopen dit jaar. Ben benieuwd naar je bevindingen.