S Silver Loopt hier de deur plat 11 nov 2012 #4.303 thanks atcér 9.5 back echt gaaf zo op de rollerbank
T trashmetal Forumbewoner 18 nov 2012 #4.309 Dikke 10 voor de vette grasmaaier :thumb :jerry how low can you go?
J Juhroen Post best veel 18 nov 2012 #4.310 Heb hem even veranderd vond hem een beetje overbelicht. 9,5 voor jou toffe blok. Jammer dat ik niet kan zien wat het is!
Heb hem even veranderd vond hem een beetje overbelicht. 9,5 voor jou toffe blok. Jammer dat ik niet kan zien wat het is!
T trashmetal Forumbewoner 18 nov 2012 #4.311 Het is een ecotech waar de eco van is weggegooid Een x16xe mantzel uit een corsa gsi in een astra f Vind je nieuwe wel wat wazig dus nu een 9
Het is een ecotech waar de eco van is weggegooid Een x16xe mantzel uit een corsa gsi in een astra f Vind je nieuwe wel wat wazig dus nu een 9
S soepkiepe Forumbewoner 19 nov 2012 #4.313 wanneer komt er eigenlijk een topic met "rate the onderschrift"
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 nov 2012 #4.314 @soepkiepe wrote:wanneer komt er eigenlijk een topic met "rate the onderschrift" Nou, ik zou zeggen: trap maar af :jerry Rik
@soepkiepe wrote:wanneer komt er eigenlijk een topic met "rate the onderschrift" Nou, ik zou zeggen: trap maar af :jerry Rik
D devries_met_ck Komt weleens kijken 19 nov 2012 #4.315 Daar ik een zeer groot zwak heb voor mooie orginele grijze E-Kadettjes Een 10 :thumb :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 nov 2012 #4.316 Nou, das de eerste 10 voor mn E, dank je wel. Jij een 9 voor je mooie Corsa A, ook een heel mooi model die ik ook wel eens voor de deeur zou willen hebben :wub Rik
Nou, das de eerste 10 voor mn E, dank je wel. Jij een 9 voor je mooie Corsa A, ook een heel mooi model die ik ook wel eens voor de deeur zou willen hebben :wub Rik