S SvenVectraB Komt weleens kijken 2 nov 2012 #4.247 goed gezien ;-) maar toch wel een 8 waard hoor. astra td een mooie 7 eigenlijk zou ik ze allemaal wel een 10willen geven want iedere avatar is wel knap. zeker als je sjoeke en seth hun avatar bekijkt :jerry :jerry
goed gezien ;-) maar toch wel een 8 waard hoor. astra td een mooie 7 eigenlijk zou ik ze allemaal wel een 10willen geven want iedere avatar is wel knap. zeker als je sjoeke en seth hun avatar bekijkt :jerry :jerry
S .Stoffel. Komt hier geregeld 4 nov 2012 #4.248 een 8 velg zit niet persé anders om. zijn standaard vectra turbo velgen en foto is niet weerspiegeld, het zijn er wel degelijk 2 verschillende :jerry
een 8 velg zit niet persé anders om. zijn standaard vectra turbo velgen en foto is niet weerspiegeld, het zijn er wel degelijk 2 verschillende :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 nov 2012 #4.249 Weer een 10. Vind het gewoon een heel mooi idee om 2 bijna identieke auto's zo neer te zetten alsof ze alle 2 precies gelijk zijn. Rik
Weer een 10. Vind het gewoon een heel mooi idee om 2 bijna identieke auto's zo neer te zetten alsof ze alle 2 precies gelijk zijn. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 nov 2012 #4.254 9,5 nog steeds :ass psssssst.......Ik heb je gemist in Appelscha :swear Rik
A astraTD Forumbewoner 4 nov 2012 #4.256 @KadAstra-EF wrote:9,5 nog steeds :ass psssssst.......Ik heb je gemist in Appelscha :swear Rik Haha 300km daar na toe voor mij Rik, ik maak nu geen kilometers waar ik niks op verdien helaas, mede ook dat ik geen inkomen heb. Ik was graag gekomen in voorjaar ben ik weer aan wezig op meeting. :thumb 8,6 en voor Marcelnl 8
@KadAstra-EF wrote:9,5 nog steeds :ass psssssst.......Ik heb je gemist in Appelscha :swear Rik Haha 300km daar na toe voor mij Rik, ik maak nu geen kilometers waar ik niks op verdien helaas, mede ook dat ik geen inkomen heb. Ik was graag gekomen in voorjaar ben ik weer aan wezig op meeting. :thumb 8,6 en voor Marcelnl 8