R Robinus Komt weleens kijken 10 apr 2011 #1 Hallo ik was even nieuwsgierig met welke temperatuur de radiateur aan moet slaan groetjes Richard.
V Vannos Hoort bij de inboedel 10 apr 2011 #2 meestal tegen de 90 graden of iets hoger wat doet die van jou dan ?
V Vannos Hoort bij de inboedel 10 apr 2011 #3 meestal tegen de 90 graden of iets hoger wat doet die van jou dan ?
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 10 apr 2011 #4 Bij mij pas rond de 98 graden hoor ligt maar net aan je tempratuur sensor
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 10 apr 2011 #5 Bij mij pas rond de 98 graden hoor ligt maar net aan je tempratuur sensor
R Robinus Komt weleens kijken 10 apr 2011 #6 Bij mij slaat hij aan bij de 98 graden net onder de honderd dat is dus normaal. Heb een Bosch sensor.
Bij mij slaat hij aan bij de 98 graden net onder de honderd dat is dus normaal. Heb een Bosch sensor.
R Robinus Komt weleens kijken 10 apr 2011 #7 Bij mij slaat hij aan bij de 98 graden net onder de honderd dat is dus normaal. Heb een Bosch sensor.
Bij mij slaat hij aan bij de 98 graden net onder de honderd dat is dus normaal. Heb een Bosch sensor.
O Opaul Post best veel 10 apr 2011 #10 Je vraag was dus eigenlijk: "Wanneer slaat mijn ventilator aan?" Want je radiateur slaat niet aan, die gaat 'open'. En dat is al veel eerder. Maar het is heel normaal dat je ventilator bij 98 graden aanslaat. Meestal gaan ze rond de 95 graden weer uit.
Je vraag was dus eigenlijk: "Wanneer slaat mijn ventilator aan?" Want je radiateur slaat niet aan, die gaat 'open'. En dat is al veel eerder. Maar het is heel normaal dat je ventilator bij 98 graden aanslaat. Meestal gaan ze rond de 95 graden weer uit.
O Opaul Post best veel 10 apr 2011 #11 Je vraag was dus eigenlijk: "Wanneer slaat mijn ventilator aan?" Want je radiateur slaat niet aan, die gaat 'open'. En dat is al veel eerder. Maar het is heel normaal dat je ventilator bij 98 graden aanslaat. Meestal gaan ze rond de 95 graden weer uit.
Je vraag was dus eigenlijk: "Wanneer slaat mijn ventilator aan?" Want je radiateur slaat niet aan, die gaat 'open'. En dat is al veel eerder. Maar het is heel normaal dat je ventilator bij 98 graden aanslaat. Meestal gaan ze rond de 95 graden weer uit.