P Peter_89 Post best veel 27 jun 2011 #41 Tegen.... Feyenoord kreeg toch ook niks?? FEYENOORD ROTTERDAM :thumbup :thumbup
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 28 jun 2011 #42 Zinloos zoveel geld te pompen in een stom spelletje. Wie het er ook inpompt.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 28 jun 2011 #43 Zinloos zoveel geld te pompen in een stom spelletje. Wie het er ook inpompt.
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 28 jun 2011 #44 Doe mij maar vrouwenvoetbal, maar dan alleen het shirtjes ruilen op het einde hé? :angel
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 28 jun 2011 #45 Doe mij maar vrouwenvoetbal, maar dan alleen het shirtjes ruilen op het einde hé? :angel
N nova.... Forumbewoner 28 jun 2011 #46 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@mantamafkees01 wrote:Doe mij maar vrouwenvoetbal, maar dan alleen het shirtjes ruilen op het einde hé? :angel en dan zeker hopen dat ze er niks onderdragen :thumb :wors :wub Ja leuk een sliploos vrouwenteam :wors
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@mantamafkees01 wrote:Doe mij maar vrouwenvoetbal, maar dan alleen het shirtjes ruilen op het einde hé? :angel en dan zeker hopen dat ze er niks onderdragen :thumb :wors :wub Ja leuk een sliploos vrouwenteam :wors
N nova.... Forumbewoner 28 jun 2011 #47 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@mantamafkees01 wrote:Doe mij maar vrouwenvoetbal, maar dan alleen het shirtjes ruilen op het einde hé? :angel en dan zeker hopen dat ze er niks onderdragen :thumb :wors :wub Ja leuk een sliploos vrouwenteam :wors
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@mantamafkees01 wrote:Doe mij maar vrouwenvoetbal, maar dan alleen het shirtjes ruilen op het einde hé? :angel en dan zeker hopen dat ze er niks onderdragen :thumb :wors :wub Ja leuk een sliploos vrouwenteam :wors
B bigmike Komt hier geregeld 1 jul 2011 #48 gemengde gevoelens... tis leuk voor de psv supporters,alleen nu halen ze 1 van onze draagspelers weg(wijnaldum) maar ja dat is voetbal,en zo worden wij toch ook een beetje geholpen,weer een paar mil minder schuld king:
gemengde gevoelens... tis leuk voor de psv supporters,alleen nu halen ze 1 van onze draagspelers weg(wijnaldum) maar ja dat is voetbal,en zo worden wij toch ook een beetje geholpen,weer een paar mil minder schuld king:
B bigmike Komt hier geregeld 1 jul 2011 #49 gemengde gevoelens... tis leuk voor de psv supporters,alleen nu halen ze 1 van onze draagspelers weg(wijnaldum) maar ja dat is voetbal,en zo worden wij toch ook een beetje geholpen,weer een paar mil minder schuld king:
gemengde gevoelens... tis leuk voor de psv supporters,alleen nu halen ze 1 van onze draagspelers weg(wijnaldum) maar ja dat is voetbal,en zo worden wij toch ook een beetje geholpen,weer een paar mil minder schuld king:
R RonaldH Hoort bij de inboedel 1 jul 2011 #50 En als fc eindhoven nou om hulp vraagt aan de gemeente??
R RonaldH Hoort bij de inboedel 1 jul 2011 #51 En als fc eindhoven nou om hulp vraagt aan de gemeente??