D DC 1991 Lid 28 jan 2015 #1 Heb vandaag eens rondgereden met de corsa van mijn schoonmoeder en enkele problemen ondervonden. Hij stuurt enorm soepel naar links en heel stroef naar rechts. De boordcomputer gaat als je overdag rijd maar als je de stand of rijlichten aanlegt dan valt de verlichting er van uit
Heb vandaag eens rondgereden met de corsa van mijn schoonmoeder en enkele problemen ondervonden. Hij stuurt enorm soepel naar links en heel stroef naar rechts. De boordcomputer gaat als je overdag rijd maar als je de stand of rijlichten aanlegt dan valt de verlichting er van uit
J jeroenk Hoort bij de inboedel 28 jan 2015 #2 Laat me raden, stuurbekrachtiging aanwezig? Zijn wel wat topics over te vinden. Hiervan is moeten de potmeters volgensmij worden bijgesteld... viewtopic.php?f=8&t=186340&hilit=stuurbekrachtiging+potmeter
Laat me raden, stuurbekrachtiging aanwezig? Zijn wel wat topics over te vinden. Hiervan is moeten de potmeters volgensmij worden bijgesteld... viewtopic.php?f=8&t=186340&hilit=stuurbekrachtiging+potmeter
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 28 jan 2015 #3 ff kijken of ze hem kunnen calibreren/resetten wil weleens helpen
J jeroenk Hoort bij de inboedel 28 jan 2015 #5 Laat me raden, stuurbekrachtiging aanwezig? Zijn wel wat topics over te vinden. Hiervan is moeten de potmeters volgensmij worden bijgesteld... viewtopic.php?f=8&t=186340&hilit=stuurbekrachtiging+potmeter
Laat me raden, stuurbekrachtiging aanwezig? Zijn wel wat topics over te vinden. Hiervan is moeten de potmeters volgensmij worden bijgesteld... viewtopic.php?f=8&t=186340&hilit=stuurbekrachtiging+potmeter
C corsaracer Hoort bij de inboedel 28 jan 2015 #6 is het electrische stuurbekrachtiging of een hydraulische??? en het probleem met je boordcomputer (TID) is waarschijnlijk dat de solderingen van de stekker los zijn. is een veel voorkomend probleem. deze kun je gewoon ff opnieuw solderen en meestal is het probleem dan weg
is het electrische stuurbekrachtiging of een hydraulische??? en het probleem met je boordcomputer (TID) is waarschijnlijk dat de solderingen van de stekker los zijn. is een veel voorkomend probleem. deze kun je gewoon ff opnieuw solderen en meestal is het probleem dan weg
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 28 jan 2015 #7 ff kijken of ze hem kunnen calibreren/resetten wil weleens helpen
wim-v6 Forumbewoner 29 jan 2015 #8 Corsa-B 1.0-12V / 1.2-16V: Electrische stuurbekrachtiging. Electromotor direct op de stuuras. De potentiometers geven bij deze vaak problemen. Daarvoor staan voordelige oplossingen op dit forum. Handigheid is daar wel voor vereist. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Corsa-B 1.0-12V / 1.2-16V: Electrische stuurbekrachtiging. Electromotor direct op de stuuras. De potentiometers geven bij deze vaak problemen. Daarvoor staan voordelige oplossingen op dit forum. Handigheid is daar wel voor vereist. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
C corsaracer Hoort bij de inboedel 28 jan 2015 #10 is het electrische stuurbekrachtiging of een hydraulische??? en het probleem met je boordcomputer (TID) is waarschijnlijk dat de solderingen van de stekker los zijn. is een veel voorkomend probleem. deze kun je gewoon ff opnieuw solderen en meestal is het probleem dan weg
is het electrische stuurbekrachtiging of een hydraulische??? en het probleem met je boordcomputer (TID) is waarschijnlijk dat de solderingen van de stekker los zijn. is een veel voorkomend probleem. deze kun je gewoon ff opnieuw solderen en meestal is het probleem dan weg
wim-v6 Forumbewoner 29 jan 2015 #11 Corsa-B 1.0-12V / 1.2-16V: Electrische stuurbekrachtiging. Electromotor direct op de stuuras. De potentiometers geven bij deze vaak problemen. Daarvoor staan voordelige oplossingen op dit forum. Handigheid is daar wel voor vereist. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Corsa-B 1.0-12V / 1.2-16V: Electrische stuurbekrachtiging. Electromotor direct op de stuuras. De potentiometers geven bij deze vaak problemen. Daarvoor staan voordelige oplossingen op dit forum. Handigheid is daar wel voor vereist. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini