Het zit weer is tegen. Nadat ik de kachel had omgebouwd loop ik weer tegen iets anders aan. Het was toch wel erg lastig om het spruitstuk overal langs te krijgen. Nadat ik de stuurkolom, motorsteun, motorrubbers verwijderd had, en de gehele 16v 20 cm naar voren had gehaald, wilde het spruitstuk er eindelijk in. Maar nu wil de stuurkolom er niet langs :swear Er zit 2 cm van het spruitstuk in de weg. Nu heb ik 3 opties: Of een verzet/schuin stuk in het spruitstuk lassen om ruimte te creeren, dit heeft niet de voorkeur want dat gaat te koste van de flow.
Of de flens van het spruitstuk 3mm scheef laten vlakken zodat hij wat meer naar de linkerkant gaat, dit is voor mijn gevoel de beste optie, alleen vraag ik me af of dit gaat lukken, het inklemmen in een freesbank zal wel erg lastig worden.
Of de motor uit het midden plaatsen, alleen is hier het probleem dat het om 1,5 a 2 cm gaat, en dat is wat veel. Het zit nu exact in het midden, en perfect waterpas, en dat wil ik eigenlijk zo houden.
Het kloterige van dit alles is dat ik weer vastloop, de hele 16v moet weer los, alles moet er weer af, en als het spruitstuk probleem is opgelost dan pas kan ik verder met aansluiten.
Lastig!