Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@kadett-supreme wrote:ik ken het ja.... Evenals Cartec spullen... wat in veel autogarages staat... zou ik ook regelrecht in de prullenbak gooien....
de producten met de schildpad hebben sowieso niet mijn voorkeur. Verder ben ik van mening dat als het goed detail-spul is, dan hadden ze dat 100% zeker bij Carclean.nl in de verkoop... en ik heb het daar nog nooit in de winkel gezien...
toch vreemd heb de door mij genoemde producten nooit bij autogarages gezien
deze worden namelijk veel gebruikt in de schoonmaak om bijvoorbeeld kunstof kozijnen te poetsen en damwand panelen
en zul je dus niet aantreffen bij bedrijven die autopoetsmiddelen leveren
maar groothandels die leveren aan schoonmaakbedrijven
Nee, ik bespuur een lichtelijke vorm van afgunst en bevooroordeling
@kadett-supreme wrote:ik ken het ja.... Evenals Cartec spullen... wat in veel autogarages staat... zou ik ook regelrecht in de prullenbak gooien....
de producten met de schildpad hebben sowieso niet mijn voorkeur. Verder ben ik van mening dat als het goed detail-spul is, dan hadden ze dat 100% zeker bij Carclean.nl in de verkoop... en ik heb het daar nog nooit in de winkel gezien...
toch vreemd heb de door mij genoemde producten nooit bij autogarages gezien
deze worden namelijk veel gebruikt in de schoonmaak om bijvoorbeeld kunstof kozijnen te poetsen en damwand panelen
en zul je dus niet aantreffen bij bedrijven die autopoetsmiddelen leveren
maar groothandels die leveren aan schoonmaakbedrijven
Nee, ik bespuur een lichtelijke vorm van afgunst en bevooroordeling