P pvbe Lid 13 feb 2016 #1 Wie heeft een goede tip om de plakstrip van balanceerlood in de binnen zijde van mijn velgen te verwijderen
Wie heeft een goede tip om de plakstrip van balanceerlood in de binnen zijde van mijn velgen te verwijderen
B bart-gsi Forumbewoner 13 feb 2016 #2 Keuken mes pakken en voorzichtig onder het lood de plakstrip doorsteken...
P pvbe Lid 13 feb 2016 #3 Ik bedoel de plakstrip die achterblijft en dan zonder de velg te beschadigen of aan te tasten
B bart-gsi Forumbewoner 13 feb 2016 #4 Sticker verwijderaar of met een föhn warm maken dat de lijm warm wordt
O OlafK Komt weleens kijken 15 feb 2016 #7 Remmenreiniger werkt ook Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 15 feb 2016 #8 Zoals fearless zegt caramelschijf op de accuboormachine Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
A arjontje Forumbewoner 15 feb 2016 #9 Mocht je geen carramel schijf kunnen vinden. Lukt het ook met een normaal gummetje.
S SimpleFace Komt hier geregeld 15 feb 2016 #10 Lampolie werkt goed, of pindakaas. Olie/vet lost stickerresten op. Even insmeren en na 10 minuten kan je het met een natte doek afvegen.
Lampolie werkt goed, of pindakaas. Olie/vet lost stickerresten op. Even insmeren en na 10 minuten kan je het met een natte doek afvegen.
V Vinci Forumbewoner 15 mrt 2016 #11 @Fearless wrote:Caramelschijf, word ook op de auto gebruikt bij plakstrips. :wors :wors :wors Dit is écht de gouden tip jongens, waarom met chemicaliën klooien als het zo makkelijk mechanisch verwijderd kan worden!!!
@Fearless wrote:Caramelschijf, word ook op de auto gebruikt bij plakstrips. :wors :wors :wors Dit is écht de gouden tip jongens, waarom met chemicaliën klooien als het zo makkelijk mechanisch verwijderd kan worden!!!