L larske Lid 2 jan 2014 #1 hallo,ik heb hier een 3.0 24V motor van een senator automaat,zou mijn versnellingsbak van mijn manta b gsi 2.0 hierop passen?mvg
hallo,ik heb hier een 3.0 24V motor van een senator automaat,zou mijn versnellingsbak van mijn manta b gsi 2.0 hierop passen?mvg
T teamwaldseinjonge Komt weleens kijken 2 jan 2014 #2 Ja het past wel alleen moet je een vliegwiel laten aanpassen heb de mijne uit duitsland gehaald worden er Voor gemaakt incl de goeie bouten. 5 bak gsi is niet erg steel hen zelf een bak van een monza 30e Gr renee.
Ja het past wel alleen moet je een vliegwiel laten aanpassen heb de mijne uit duitsland gehaald worden er Voor gemaakt incl de goeie bouten. 5 bak gsi is niet erg steel hen zelf een bak van een monza 30e Gr renee.
W wfvdijk Komt weleens kijken 7 jan 2014 #3 Is dat een getrag265, uit de monza? Sent from my iPad using Tapatalk HD
M Manta-aero Komt hier geregeld 7 jan 2014 #4 Ja de 5 bak van een Monza 3.0 is idd een Getrag 265, de 5 bak van een Manta B is een Getrag 240.