N No Limit Lid 4 mei 2011 #1 Hallo, Ik vroeg mijzelf af of er 225-50-16 onder de Astra GTC past. Standaard zit er 205-55-16 onder. Gaat in principe alleen om de achterbanden. Ik hoop dat jullie mij het antwoord kunnen geven, ik kan het nml niet achterhalen!
Hallo, Ik vroeg mijzelf af of er 225-50-16 onder de Astra GTC past. Standaard zit er 205-55-16 onder. Gaat in principe alleen om de achterbanden. Ik hoop dat jullie mij het antwoord kunnen geven, ik kan het nml niet achterhalen!
A arjontje Forumbewoner 4 mei 2011 #2 Dat zou best kunnen. Banden zullen wel iets hoger zijn. Maar weet niet of het staat. Mits je velgen hebt van 7,5 j of breder.
Dat zou best kunnen. Banden zullen wel iets hoger zijn. Maar weet niet of het staat. Mits je velgen hebt van 7,5 j of breder.
A arjontje Forumbewoner 4 mei 2011 #3 Dat zou best kunnen. Banden zullen wel iets hoger zijn. Maar weet niet of het staat. Mits je velgen hebt van 7,5 j of breder.
Dat zou best kunnen. Banden zullen wel iets hoger zijn. Maar weet niet of het staat. Mits je velgen hebt van 7,5 j of breder.