M MOOK Komt hier geregeld 22 feb 2012 #21 Ik ga ook erheen. Maar ik lees op die site iets van reserveren ofzo? Is dat noodzakelijk?
B black champion Loopt hier de deur plat 27 feb 2012 #24 ja je kan gewoon het terrein op, alleen voor de kartbaan en de familiecamping kun en moet je reserveren.
ja je kan gewoon het terrein op, alleen voor de kartbaan en de familiecamping kun en moet je reserveren.
B black champion Loopt hier de deur plat 27 feb 2012 #25 ja je kan gewoon het terrein op, alleen voor de kartbaan en de familiecamping kun en moet je reserveren.
ja je kan gewoon het terrein op, alleen voor de kartbaan en de familiecamping kun en moet je reserveren.
M MOOK Komt hier geregeld 28 feb 2012 #26 Beter, ik ben er op vrijdag al. Weet nog niet hoelang. Ook niet waar ik ga pitten haha.
M MOOK Komt hier geregeld 28 feb 2012 #27 Beter, ik ben er op vrijdag al. Weet nog niet hoelang. Ook niet waar ik ga pitten haha.
G g-astraa Komt hier geregeld 28 feb 2012 #28 @MOOK wrote:Beter, ik ben er op vrijdag al. Weet nog niet hoelang. Ook niet waar ik ga pitten haha. als je slim bent kom je op donderdag al die kant op en ga je op zondag weer naar huis dan profiteer je optimaal van alles. :thumb
@MOOK wrote:Beter, ik ben er op vrijdag al. Weet nog niet hoelang. Ook niet waar ik ga pitten haha. als je slim bent kom je op donderdag al die kant op en ga je op zondag weer naar huis dan profiteer je optimaal van alles. :thumb
G g-astraa Komt hier geregeld 28 feb 2012 #29 @MOOK wrote:Beter, ik ben er op vrijdag al. Weet nog niet hoelang. Ook niet waar ik ga pitten haha. als je slim bent kom je op donderdag al die kant op en ga je op zondag weer naar huis dan profiteer je optimaal van alles. :thumb
@MOOK wrote:Beter, ik ben er op vrijdag al. Weet nog niet hoelang. Ook niet waar ik ga pitten haha. als je slim bent kom je op donderdag al die kant op en ga je op zondag weer naar huis dan profiteer je optimaal van alles. :thumb
M MOOK Komt hier geregeld 28 feb 2012 #30 Ja zou kunnen, maar pak ook nog wat anders mee daar in de buurt.
M MOOK Komt hier geregeld 28 feb 2012 #31 Ja zou kunnen, maar pak ook nog wat anders mee daar in de buurt.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 23 mrt 2012 #32 hoe zit het eigenlijk als je geen kartbaan of family camping kaart heb, kan je dan wel maffen daaro?
V voederbiet Loopt hier de deur plat 23 mrt 2012 #33 hoe zit het eigenlijk als je geen kartbaan of family camping kaart heb, kan je dan wel maffen daaro?
V voederbiet Loopt hier de deur plat 24 mrt 2012 #36 kijk voormekaar :thumb mischien slaapt een senator achterbank ook wel ok :jerry
V voederbiet Loopt hier de deur plat 24 mrt 2012 #37 kijk voormekaar :thumb mischien slaapt een senator achterbank ook wel ok :jerry
M MOOK Komt hier geregeld 29 mrt 2012 #38 Zit ook nog hotelletje in de buurt, maar dat zal wel vol zitten nu...
M MOOK Komt hier geregeld 29 mrt 2012 #39 Zit ook nog hotelletje in de buurt, maar dat zal wel vol zitten nu...