Z ZakhooiTM Komt hier geregeld 18 mrt 2014 #21 @corsa_c20xe wrote:Ik zit in regio Drenthe, Hoogeveen Thanks! je staat erbij
C corsaracer Hoort bij de inboedel 19 mrt 2014 #22 zet mij er maar bij. heb opcom en via torque kan ik veel andere merken uitlezen
B bouncer Lid 3 apr 2014 #23 Hey, ik kan er ook wel bij; Regio Bergen op Zoom Heb een op-com en een elm327.
Z ZakhooiTM Komt hier geregeld 5 apr 2014 #24 @bouncer wrote:Hey, ik kan er ook wel bij; Regio Bergen op Zoom Heb een op-com en een elm327. Het heeft even geduurd, maar je staat erbij Ik heb trouwens weer een extra kleur toegevoegd. Heb weer wat leuk speelgoed binnen gekregen waarmee ik van de meeste Astra G's (en mogelijk Astra H) de security codes kan uitlezen. Letop : Security code verzoeken van mensen met minder dan 30 posts worden genereerd of moeten het heul aardig vragen.
@bouncer wrote:Hey, ik kan er ook wel bij; Regio Bergen op Zoom Heb een op-com en een elm327. Het heeft even geduurd, maar je staat erbij Ik heb trouwens weer een extra kleur toegevoegd. Heb weer wat leuk speelgoed binnen gekregen waarmee ik van de meeste Astra G's (en mogelijk Astra H) de security codes kan uitlezen. Letop : Security code verzoeken van mensen met minder dan 30 posts worden genereerd of moeten het heul aardig vragen.
M Maatie Komt weleens kijken 14 apr 2014 #26 Vanaf vandaag ook Opel, VW/Audi/Seat/Skoda uitlezen in Den Haag! Vergoeding: Wat het je waard is. Op-COM + VAG-COM (Amsterdam Noord tot juni 2014, alleen op afspraak, vanaf €10,-)
Vanaf vandaag ook Opel, VW/Audi/Seat/Skoda uitlezen in Den Haag! Vergoeding: Wat het je waard is. Op-COM + VAG-COM (Amsterdam Noord tot juni 2014, alleen op afspraak, vanaf €10,-)
Z ZakhooiTM Komt hier geregeld 14 apr 2014 #27 @Maatie wrote:Vanaf vandaag ook Opel, VW/Audi/Seat/Skoda uitlezen in Den Haag! Vergoeding: Wat het je waard is. Op-COM + VAG-COM (Amsterdam Noord tot juni 2014, alleen op afspraak, vanaf €10,-) Je staat erbij Edit: Ik heb nu ook Kleine-Paul toegevoegd
@Maatie wrote:Vanaf vandaag ook Opel, VW/Audi/Seat/Skoda uitlezen in Den Haag! Vergoeding: Wat het je waard is. Op-COM + VAG-COM (Amsterdam Noord tot juni 2014, alleen op afspraak, vanaf €10,-) Je staat erbij Edit: Ik heb nu ook Kleine-Paul toegevoegd
G gose91 Komt hier geregeld 7 mei 2014 #28 Na komend weekend ook OP-COM in Utrecht Zuid-West en soms Zoetermeer! Vergoeding: kom je naar mij, niks. Kom ik naar jou, koffie met een dik plak cake
Na komend weekend ook OP-COM in Utrecht Zuid-West en soms Zoetermeer! Vergoeding: kom je naar mij, niks. Kom ik naar jou, koffie met een dik plak cake
Z ZakhooiTM Komt hier geregeld 7 mei 2014 #29 @gose91 wrote:Na komend weekend ook OP-COM in Utrecht Zuid-West en soms Zoetermeer! Vergoeding: kom je naar mij, niks. Kom ik naar jou, koffie met een dik plak cake Thanks! je staat erbij Lust je ook nog appeltaart ? dan zet ik dat er ook bij
@gose91 wrote:Na komend weekend ook OP-COM in Utrecht Zuid-West en soms Zoetermeer! Vergoeding: kom je naar mij, niks. Kom ik naar jou, koffie met een dik plak cake Thanks! je staat erbij Lust je ook nog appeltaart ? dan zet ik dat er ook bij
G gose91 Komt hier geregeld 7 mei 2014 #30 @ZakhooiTM wrote:@gose91 wrote:Na komend weekend ook OP-COM in Utrecht Zuid-West en soms Zoetermeer! Vergoeding: kom je naar mij, niks. Kom ik naar jou, koffie met een dik plak cake Thanks! je staat erbij Lust je ook nog appeltaart ? dan zet ik dat er ook bij Alleen met slagroom :jerry
@ZakhooiTM wrote:@gose91 wrote:Na komend weekend ook OP-COM in Utrecht Zuid-West en soms Zoetermeer! Vergoeding: kom je naar mij, niks. Kom ik naar jou, koffie met een dik plak cake Thanks! je staat erbij Lust je ook nog appeltaart ? dan zet ik dat er ook bij Alleen met slagroom :jerry
Z ZakhooiTM Komt hier geregeld 7 mei 2014 #31 @gose91 wrote:@ZakhooiTM wrote: Thanks! je staat erbij Lust je ook nog appeltaart ? dan zet ik dat er ook bij Alleen met slagroom :jerry Staat erbij :jerry
@gose91 wrote:@ZakhooiTM wrote: Thanks! je staat erbij Lust je ook nog appeltaart ? dan zet ik dat er ook bij Alleen met slagroom :jerry Staat erbij :jerry
V Vannos Hoort bij de inboedel 13 mei 2014 #32 Heb er ook een liggen. dus mij mag je er ook bij zetten voor omgeving zeeland.
V Vannos Hoort bij de inboedel 13 mei 2014 #34 @ZakhooiTM wrote:Thanks! je staat erbij Mooi zo, Kan ook voor de Astra opc/turbo en Zafira g opc stage 1,2,3 EDS/ RedDot tot en met 4.5 schrijven. ongeacht welke file er in word geschreven hou ik een vaste prijs vast. €50- Originele file word opgeslagen
@ZakhooiTM wrote:Thanks! je staat erbij Mooi zo, Kan ook voor de Astra opc/turbo en Zafira g opc stage 1,2,3 EDS/ RedDot tot en met 4.5 schrijven. ongeacht welke file er in word geschreven hou ik een vaste prijs vast. €50- Originele file word opgeslagen
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 18 mei 2014 #35 Regio Turnhout( België) opcom zet me er maar bij Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
C corsa1963 Lid 29 mei 2014 #38 Op-Com Haarlem en ben in het bezit van de update software cd 10-2007 voor de cd 70 navi / dvd 90 Nice topic :thumb
Op-Com Haarlem en ben in het bezit van de update software cd 10-2007 voor de cd 70 navi / dvd 90 Nice topic :thumb