I ikdenman Loopt hier de deur plat 1 mrt 2011 #1 weet iemand of er een open/sport luchtfilter bestaat voor een varajet carburateur ????? en waar ie te krijgen is .
weet iemand of er een open/sport luchtfilter bestaat voor een varajet carburateur ????? en waar ie te krijgen is .
D Deluxe77 Komt weleens kijken 1 mrt 2011 #2 Ik heb er wel iets voor liggen, is wel een eigenbouw maar je kunt altijd even kijken of het wat voor je is. Proberen kan altijd!
Ik heb er wel iets voor liggen, is wel een eigenbouw maar je kunt altijd even kijken of het wat voor je is. Proberen kan altijd!
D Deluxe77 Komt weleens kijken 1 mrt 2011 #3 Ik heb er wel iets voor liggen, is wel een eigenbouw maar je kunt altijd even kijken of het wat voor je is. Proberen kan altijd!
Ik heb er wel iets voor liggen, is wel een eigenbouw maar je kunt altijd even kijken of het wat voor je is. Proberen kan altijd!
I ikdenman Loopt hier de deur plat 1 mrt 2011 #4 ja idd kan altijd ff testen en kijken of het wat is !ik bel je morgen wel ff kerel
I ikdenman Loopt hier de deur plat 1 mrt 2011 #5 ja idd kan altijd ff testen en kijken of het wat is !ik bel je morgen wel ff kerel
M mantadevil Hoort bij de inboedel 1 mrt 2011 #6 nee die zijn er niet moet je universele halen en zelf pas maken heb ik toen ook gedaan met me 2.0S wilde perse zo'n grote chromen ronde hebben
nee die zijn er niet moet je universele halen en zelf pas maken heb ik toen ook gedaan met me 2.0S wilde perse zo'n grote chromen ronde hebben
M mantadevil Hoort bij de inboedel 1 mrt 2011 #7 nee die zijn er niet moet je universele halen en zelf pas maken heb ik toen ook gedaan met me 2.0S wilde perse zo'n grote chromen ronde hebben
nee die zijn er niet moet je universele halen en zelf pas maken heb ik toen ook gedaan met me 2.0S wilde perse zo'n grote chromen ronde hebben
S Stender Hoort bij de inboedel 1 mrt 2011 #8 K&N levert inlegfilter voor in je behuizing. Ongeveer €60, via Automat, de betere autohandels of eBay. Ga er ook een kopen van het zomer.
K&N levert inlegfilter voor in je behuizing. Ongeveer €60, via Automat, de betere autohandels of eBay. Ga er ook een kopen van het zomer.
S Stender Hoort bij de inboedel 1 mrt 2011 #9 K&N levert inlegfilter voor in je behuizing. Ongeveer €60, via Automat, de betere autohandels of eBay. Ga er ook een kopen van het zomer.
K&N levert inlegfilter voor in je behuizing. Ongeveer €60, via Automat, de betere autohandels of eBay. Ga er ook een kopen van het zomer.
C cruez Komt hier geregeld 2 mrt 2011 #10 ik denk dat K&N die wel levert, heb er ooit es naar gezocht... ooit bood iemand er ook één aan op marktplaats dacht ik... hier klikken beste is dit het niet?
ik denk dat K&N die wel levert, heb er ooit es naar gezocht... ooit bood iemand er ook één aan op marktplaats dacht ik... hier klikken beste is dit het niet?
C cruez Komt hier geregeld 2 mrt 2011 #11 ik denk dat K&N die wel levert, heb er ooit es naar gezocht... ooit bood iemand er ook één aan op marktplaats dacht ik... hier klikken beste is dit het niet?
ik denk dat K&N die wel levert, heb er ooit es naar gezocht... ooit bood iemand er ook één aan op marktplaats dacht ik... hier klikken beste is dit het niet?
K kurtmanta Komt hier geregeld 2 mrt 2011 #12 idd cruez k&n leverd ze gewoon ik heb er ook 1 liggen voor op men 1.8 net zoals op je afbeelding cruez en een maat heeft er pas nog 1 besteld was op anderhave week binnen
idd cruez k&n leverd ze gewoon ik heb er ook 1 liggen voor op men 1.8 net zoals op je afbeelding cruez en een maat heeft er pas nog 1 besteld was op anderhave week binnen
K kurtmanta Komt hier geregeld 2 mrt 2011 #13 idd cruez k&n leverd ze gewoon ik heb er ook 1 liggen voor op men 1.8 net zoals op je afbeelding cruez en een maat heeft er pas nog 1 besteld was op anderhave week binnen
idd cruez k&n leverd ze gewoon ik heb er ook 1 liggen voor op men 1.8 net zoals op je afbeelding cruez en een maat heeft er pas nog 1 besteld was op anderhave week binnen
V voederbiet Loopt hier de deur plat 2 mrt 2011 #14 idd zijn er gewoon van K&N, had die ook op mijn 1.8S
V voederbiet Loopt hier de deur plat 2 mrt 2011 #15 idd zijn er gewoon van K&N, had die ook op mijn 1.8S
S Stender Hoort bij de inboedel 2 mrt 2011 #18 Hoe zijn de ervaringen? Zelf denk ik wel zo'n ronde inlegfilter te halen, de Manta heeft origineel een goede luchtaanvoer (vanaf de voorkant)
Hoe zijn de ervaringen? Zelf denk ik wel zo'n ronde inlegfilter te halen, de Manta heeft origineel een goede luchtaanvoer (vanaf de voorkant)
S Stender Hoort bij de inboedel 2 mrt 2011 #19 Hoe zijn de ervaringen? Zelf denk ik wel zo'n ronde inlegfilter te halen, de Manta heeft origineel een goede luchtaanvoer (vanaf de voorkant)
Hoe zijn de ervaringen? Zelf denk ik wel zo'n ronde inlegfilter te halen, de Manta heeft origineel een goede luchtaanvoer (vanaf de voorkant)
C cruez Komt hier geregeld 3 mrt 2011 #20 , waar moet je dan naartoe met al die andere slangen die op je filterhuis zitten?