W wessaa Komt hier geregeld 12 sep 2012 #1 wie zou van deze opel vivaro de velgen GLANS zwart kunnen photoshoppen? alvast bedankt!
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 12 sep 2012 #2 Daar is geen foto shop voor nodig, die MOETEN zwart :wub Zou echt te awesome zijn, zeker omdat die Vivaro al zoveel zwarte accenten heeft. :thumb
Daar is geen foto shop voor nodig, die MOETEN zwart :wub Zou echt te awesome zijn, zeker omdat die Vivaro al zoveel zwarte accenten heeft. :thumb
D dion87 Hoort bij de inboedel 12 sep 2012 #5 ik lees weer te snel... dacht dat die ze vivaro gewoon zwart wou.. sorry!! haha
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 12 sep 2012 #6 hahahahahahah ik ging echt al stuk toen ik je reactie las DION87 :jerry :jerry
R RISL Forumbewoner 12 sep 2012 #7 Ik dacht dat eerst ook, dat de Vivaro glans zwart moest. Nog drie keer gelezen en toen zag ik dat het om de velgen ging. Ik had al effe gekeken op google, maar niets gevonden.
Ik dacht dat eerst ook, dat de Vivaro glans zwart moest. Nog drie keer gelezen en toen zag ik dat het om de velgen ging. Ik had al effe gekeken op google, maar niets gevonden.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 12 sep 2012 #8 IK had wel wat gevonden maar dat was een heel klein plaatje. *Moment* :thumb *Edit*
W wessaa Komt hier geregeld 14 sep 2012 #9 hmm, zo krijg ik er niet echt een duidelijk beeld van omdat van deze bus alles in kleur is, en de ramen ook nog is pikzwart :jerry
hmm, zo krijg ik er niet echt een duidelijk beeld van omdat van deze bus alles in kleur is, en de ramen ook nog is pikzwart :jerry
R RISL Forumbewoner 14 sep 2012 #10 Mogelijk dat ik het vanavond voor je kan doen, maar ik ben niet zo'n beste shopper.