B bassie16V Komt hier geregeld 22 feb 2013 #21 Ben ook eigenlijk van plan om dit jaar eens te gaan. Zeg ook al jaren dat ik er naar toe ga, maar dit jaar moet het dan ook maar eens gebeuren....
Ben ook eigenlijk van plan om dit jaar eens te gaan. Zeg ook al jaren dat ik er naar toe ga, maar dit jaar moet het dan ook maar eens gebeuren....
K kurtmanta Komt hier geregeld 22 feb 2013 #22 dit jaar gaan we ook eens voor eerst! ben benieuwd hoe het gaat verlopen na 7 jaar elk jaar gezegt te hebben, dju we moeten eens gaan echter is het er nooit van gekomen
dit jaar gaan we ook eens voor eerst! ben benieuwd hoe het gaat verlopen na 7 jaar elk jaar gezegt te hebben, dju we moeten eens gaan echter is het er nooit van gekomen
C CPeer Komt weleens kijken 23 feb 2013 #23 king: Ik wil er ook heel graag naar toe, Hoe zit het alleen met de Kaartjes en camping plekken ? Kaartjes van te voren bestellen ? Gr.
king: Ik wil er ook heel graag naar toe, Hoe zit het alleen met de Kaartjes en camping plekken ? Kaartjes van te voren bestellen ? Gr.
B bassie16V Komt hier geregeld 22 feb 2013 #24 Ben ook eigenlijk van plan om dit jaar eens te gaan. Zeg ook al jaren dat ik er naar toe ga, maar dit jaar moet het dan ook maar eens gebeuren....
Ben ook eigenlijk van plan om dit jaar eens te gaan. Zeg ook al jaren dat ik er naar toe ga, maar dit jaar moet het dan ook maar eens gebeuren....
B bassie16V Komt hier geregeld 23 feb 2013 #25 Volgens mij is het gewoon die kant op rijden en een plek zoeken... Maar dat weet ik niet zeker
C CPeer Komt weleens kijken 23 feb 2013 #26 king: Ik wil er ook heel graag naar toe, Hoe zit het alleen met de Kaartjes en camping plekken ? Kaartjes van te voren bestellen ? Gr.
king: Ik wil er ook heel graag naar toe, Hoe zit het alleen met de Kaartjes en camping plekken ? Kaartjes van te voren bestellen ? Gr.
G g-astraa Komt hier geregeld 23 feb 2013 #27 ja klopt gewoon naar toe rijden en plek zoeken. :thumb :thumb :thumb
B bassie16V Komt hier geregeld 23 feb 2013 #28 Volgens mij is het gewoon die kant op rijden en een plek zoeken... Maar dat weet ik niet zeker
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 23 feb 2013 #30 Zal eens kijken of mijn opel matties er voor te porren zijn.
G g-astraa Komt hier geregeld 23 feb 2013 #31 ja klopt gewoon naar toe rijden en plek zoeken. :thumb :thumb :thumb
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 23 feb 2013 #35 Zal eens kijken of mijn opel matties er voor te porren zijn.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 25 feb 2013 #36 bekende truck, over 2 weken nog een dagje sleutelen in die trailer :thumb
D Dropsmurf Komt weleens kijken 4 mrt 2013 #38 hee mensen ik wil echt heel graag maareh 30 mei ga ik naar turkije en ik vlieg al om 6 uur in de nacht
hee mensen ik wil echt heel graag maareh 30 mei ga ik naar turkije en ik vlieg al om 6 uur in de nacht
E EdGSI Komt hier geregeld 4 mrt 2013 #40 @93CorsaStefan91 wrote:hee mensen ik wil echt heel graag maareh 30 mei ga ik naar turkije en ik vlieg al om 6 uur in de nacht Dan zeg de vakantie maar af :wors
@93CorsaStefan91 wrote:hee mensen ik wil echt heel graag maareh 30 mei ga ik naar turkije en ik vlieg al om 6 uur in de nacht Dan zeg de vakantie maar af :wors