Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
een blauw paarse tigra met op de deur volgens mij f16 nog wat volgens mij in beverwaard ijsselmonde ik liep bij het winkel centrum.kenteken beginnend metb 61-ng-??
pff is bijna wel dagelijks hoor dat ik hem zie rijden.zit wel leuk geluidje in als ie wegrij en er zaten volgens mij wel leuke velgen onder kijk niet zo zeer naar velgen.hij staat vaak in de slangenburgweg of omg.grtz calibra-91
pff is bijna wel dagelijks hoor dat ik hem zie rijden.zit wel leuk geluidje in als ie wegrij en er zaten volgens mij wel leuke velgen onder kijk niet zo zeer naar velgen.hij staat vaak in de slangenburgweg of omg.grtz calibra-91
een blauw paarse tigra met op de deur volgens mij f16 nog wat volgens mij in beverwaard ijsselmonde ik liep bij het winkel centrum.kenteken beginnend metb 61-ng-?? weer gespot in beverwaard.ik ken niet zien wie het is ondanks ik al vanaf 1982 in beverwaard woon weet ik niet wie dit is?ik dacht eerst familie van deacon(iwan)