D DEEF Komt hier geregeld 11 sep 2010 #301 rond 13.00 uur een witte cora opc 13-hnh-3 bij carwash in belfeld (L)
J Jerk Loopt hier de deur plat 12 sep 2010 #302 origineel gepost door nova.... rond 20.00 uur een zafira a arden bleu 31 of 13-HJJ .....N Brabantlaan ging ri Welschapsedijk Hey, Dat ben ik geweest. Ik ben vanaf vrijdagavond in Strijp. Gistermiddag reed ik in eindhoven op de N Brabantlaan naast een grijze opel zafira opc. Hij had een aanhanger achter zijn auto hangen. Kenteken van de opc was iets met een x in het midden.
origineel gepost door nova.... rond 20.00 uur een zafira a arden bleu 31 of 13-HJJ .....N Brabantlaan ging ri Welschapsedijk Hey, Dat ben ik geweest. Ik ben vanaf vrijdagavond in Strijp. Gistermiddag reed ik in eindhoven op de N Brabantlaan naast een grijze opel zafira opc. Hij had een aanhanger achter zijn auto hangen. Kenteken van de opc was iets met een x in het midden.
A Ascona19 Komt weleens kijken 17 sep 2010 #304 Vandaag op de a12 vlakbij velperbroek een astra opc station. Heb het kenteken niet gezien. Maar kwam mij voorbij in mijn zilvergrijze vectra b. Was een iets ouder stel. Mvg michel
Vandaag op de a12 vlakbij velperbroek een astra opc station. Heb het kenteken niet gezien. Maar kwam mij voorbij in mijn zilvergrijze vectra b. Was een iets ouder stel. Mvg michel
D DEEF Komt hier geregeld 20 sep 2010 #305 zaterdagmiddag in het maasveld in tegelen: (hopelijk geen politie op het forum )
K koen-opel Komt weleens kijken 23 sep 2010 #306 Vanochtend zat ik achter een zwarte Zafira OPC in Goes en vanmiddag zag ik een OPC blauwe vectra station op de Boulevard van Vlissingen.
Vanochtend zat ik achter een zwarte Zafira OPC in Goes en vanmiddag zag ik een OPC blauwe vectra station op de Boulevard van Vlissingen.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 25 sep 2010 #307 Gisteren 24-02-10 02-LK-RP / Zafira Turbo OPC Al meerdere malen gespot op A58 van Bergen op Zoom naar Vlissingen. Dit keer met een Golf VI type R erachter. Tevens nieuwe Astra J Turbo richting Vlissingen OPC blauwe vectra station ook al meerdere malen in Vlissingen gespot.
Gisteren 24-02-10 02-LK-RP / Zafira Turbo OPC Al meerdere malen gespot op A58 van Bergen op Zoom naar Vlissingen. Dit keer met een Golf VI type R erachter. Tevens nieuwe Astra J Turbo richting Vlissingen OPC blauwe vectra station ook al meerdere malen in Vlissingen gespot.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 29 sep 2010 #308 Vanochtend 29-09 om 0815. Middelburg richting Bergen op Zoom. Zwarte OPC 1 (83-FN-ZG) Al eerder gezien bij de mediamarkt in Middelburg, redelijk standaard wagen op de grill na (Irmscher met RVS strip?) en grote ovale uitlaat.
Vanochtend 29-09 om 0815. Middelburg richting Bergen op Zoom. Zwarte OPC 1 (83-FN-ZG) Al eerder gezien bij de mediamarkt in Middelburg, redelijk standaard wagen op de grill na (Irmscher met RVS strip?) en grote ovale uitlaat.
M manta_dennis Komt hier geregeld 29 sep 2010 #309 Vanmiddag om 12.45 op de Keesomstraat een Arden Blue Zafira Opc gespot.
G gielio Post best veel 29 sep 2010 #311 24 september blauwe Zafira B OPC :thumbup gespot rond de klok van 20:00 uur op de A12 van Ede richting Arnhem... kenteken 91 TN ** Mooie bak was dat.... en snel weg toen de weg voor deze auto vrij was :vertag:vertag:vertag
24 september blauwe Zafira B OPC :thumbup gespot rond de klok van 20:00 uur op de A12 van Ede richting Arnhem... kenteken 91 TN ** Mooie bak was dat.... en snel weg toen de weg voor deze auto vrij was :vertag:vertag:vertag
M Mark_opc Komt weleens kijken 13 mei 2011 #312 Vanmorgen rond 6:30 op de a29 terhoogte van barendrecht een zwarte astra opc met maar liefst 4 uitlaten??!! S'middags rond 13:00 een "echte" blauwe vectra ook ter hoogte van barendrecht alleen dan onder de a29..
Vanmorgen rond 6:30 op de a29 terhoogte van barendrecht een zwarte astra opc met maar liefst 4 uitlaten??!! S'middags rond 13:00 een "echte" blauwe vectra ook ter hoogte van barendrecht alleen dan onder de a29..
E Erwin_Astra Post best veel 14 okt 2010 #313 rond uurtje of 5 een zwarte opc Zafira vlak na Den Oever
B B888ke Lid 16 okt 2010 #314 vandaag twee gezien. Eerst rond half een, in Almere buiten ter hoogte van de woondome een zwarte Zafira B OPC. En zonet rond half acht een bruine astra bij de shell in Almere buiten.. helaas geen kentekens of foto's..
vandaag twee gezien. Eerst rond half een, in Almere buiten ter hoogte van de woondome een zwarte Zafira B OPC. En zonet rond half acht een bruine astra bij de shell in Almere buiten.. helaas geen kentekens of foto's..
T TjeerdenTalitha Lid 17 okt 2010 #315 14 okt 1815 A15 Corsa opc 53-GNT-.. Hoogvliet afslag gaderingen
O OPCer Komt weleens kijken 17 okt 2010 #316 origineel gepost door Astralfred Vanochtend om kwart voor 10 in Wamel en Arden blauwe Zafira A OPC ..-XG-.. Die OPC (71 xg bx) ken ik, rijd mijn vrouw nml. in. Klopt van Wamel zij was daar rond dat tijdstip. Ze reed toch wel rustig aan he? Ik bedoel een gechipte OPC nodigt niet tot gasgeven toch? Mvg, OPCer
origineel gepost door Astralfred Vanochtend om kwart voor 10 in Wamel en Arden blauwe Zafira A OPC ..-XG-.. Die OPC (71 xg bx) ken ik, rijd mijn vrouw nml. in. Klopt van Wamel zij was daar rond dat tijdstip. Ze reed toch wel rustig aan he? Ik bedoel een gechipte OPC nodigt niet tot gasgeven toch? Mvg, OPCer
Z ZA4A OPC Komt weleens kijken 28 okt 2010 #317 op woensdag 27-10 zwarte ASTRA OPC1 kenteken 11-FG-GK in zoetermeer Italielaan 33
J Jerk Loopt hier de deur plat 29 okt 2010 #318 Van de week, ik dacht woensdagmiddag kwam ik een blauwe Opel Astra OPC tegen in Nieuwekerk Hij kwam me tegemoet en seinde nog met zijn grootlicht :thumbup
Van de week, ik dacht woensdagmiddag kwam ik een blauwe Opel Astra OPC tegen in Nieuwekerk Hij kwam me tegemoet en seinde nog met zijn grootlicht :thumbup
A Ascona19 Komt weleens kijken 30 okt 2010 #319 Gisteren rond 4 uur op de kayersdijk in apeldoorn een zilvergrijze zafira opc. Kon het kenteken zo gauw niet zien. Mvg michel
Gisteren rond 4 uur op de kayersdijk in apeldoorn een zilvergrijze zafira opc. Kon het kenteken zo gauw niet zien. Mvg michel