Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vanmiddag een astra opc arden blue 91-FG-**? onze lieve vrouwenstraat links ri de J.F.Kennedylaan ri Son rond 12.40 uur,donkere ramen achter en in de hoek bij het achterraam stond een text.
Vanmiddag een Nederlandse Astra H opc gespot in België, op de expressweg van knokke naar antwerpen. Trapte redelijk door en ben er bij gebleven tot 160, dan wilde de astra helaas niet meer sneller .
Vanmorgen rond kwart voor tien een zilveren zafira opc die het leuk vond om op het laatste moment gas te geven en zo iemand af te snijden die probeerde te ritsen.
Vanmorgen rond kwart voor tien een zilveren zafira opc die het leuk vond om op het laatste moment gas te geven en zo iemand af te snijden die probeerde te ritsen.
In den bosch met kenteken 67-LL-**
Deze auto ken ik.
Is van een vrouwtje uit Nieuw Vennep geloof ik.
Deze auto stond een maandje terug te koop voor de hoofdprijs :thumbdown
In den bosch met kenteken 67-LL-**
Deze auto ken ik.
Is van een vrouwtje uit Nieuw Vennep geloof ik.
Deze auto stond een maandje terug te koop voor de hoofdprijs :thumbdown
Dr zaten wel 2 mannen in, dus misschien istie verkocht of zat dr mannetje erin?