Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@asconahobbyist wrote:zal ook ns uitvissen hoe ik me aan moet melden,heb een berg nieuw D Kadett plaatwerk en nog wat Manta B spul staan wat weg moet,zal wel 2 plekken nodig hebben.......
bij deze of een pm berichtje kun je aanmelden ff wat gegevens zoals naam,woonplaats en telefoonnummer
en wat voor ruimte met of zonder tafels je denkt nodig te hebben is al genoeg
zal ook ns uitvissen hoe ik me aan moet melden,heb een berg nieuw D Kadett plaatwerk en nog wat Manta B spul staan wat weg moet,zal wel 2 plekken nodig hebben.......
zal ook ns uitvissen hoe ik me aan moet melden,heb een berg nieuw D Kadett plaatwerk en nog wat Manta B spul staan wat weg moet,zal wel 2 plekken nodig hebben.......
o o... het wordt toch eens tijd met ee manta die kant op te gaan...
gt/e slaapt... oranje nog steeds niet klaar.... en de blauwe.. tja.. die laat me met de koppeling en motorisch niet fatsoenlijk lopen ook mooi in de steek.... hmz... toch maar eens wat tijd voor zien te vinden dus
o o... het wordt toch eens tijd met ee manta die kant op te gaan...
gt/e slaapt... oranje nog steeds niet klaar.... en de blauwe.. tja.. die laat me met de koppeling en motorisch niet fatsoenlijk lopen ook mooi in de steek.... hmz... toch maar eens wat tijd voor zien te vinden dus