C cliffvxr Komt weleens kijken 1 aug 2013 #6.001 Vandaag een zeer strakke oranje manta b c20xe gespot @ rdw Schiedam :thumb Werd helaas afgekeurd ivm met iets teveel DB :vertag Iemand van hier?
Vandaag een zeer strakke oranje manta b c20xe gespot @ rdw Schiedam :thumb Werd helaas afgekeurd ivm met iets teveel DB :vertag Iemand van hier?
V variant Komt weleens kijken 2 aug 2013 #6.002 Manta op t Ronostrand ook gespot , geen topper , staat er al een tijdje zo te zien ...
G Ghanz Forumbewoner 2 aug 2013 #6.003 aan begin van de avond te Leeuwarden (meende ik) bij de welkoop een donkere rood achtige Manta B op de parking zien staan.
aan begin van de avond te Leeuwarden (meende ik) bij de welkoop een donkere rood achtige Manta B op de parking zien staan.
A astrawez Loopt hier de deur plat 3 aug 2013 #6.004 In België op de snelweg vlakbij Zolder/Houthalen:
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 7 aug 2013 #6.007 Vanmiddag rond 18.00. Lichtblauwe manta a met lm velgen. Reed op de kanaaldijk richting Helmond van de richting a67 Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
Vanmiddag rond 18.00. Lichtblauwe manta a met lm velgen. Reed op de kanaaldijk richting Helmond van de richting a67 Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
S stationlod Komt weleens kijken 8 aug 2013 #6.008 bij editie nl!! gele manta b bij huis van heineken ontvoering :wtf
O opelmanta29 Post best veel 8 aug 2013 #6.009 @stationlod wrote:bij editie nl!! gele manta b bij huis van heineken ontvoering :wtf Hahahaha die had ik ook gezien
@stationlod wrote:bij editie nl!! gele manta b bij huis van heineken ontvoering :wtf Hahahaha die had ik ook gezien
M mantadevil Hoort bij de inboedel 10 aug 2013 #6.010 Van de week in Nijkerk een rode A manta met karretje der achter ,zat zo te zien een wat oudere man achter stuur
Van de week in Nijkerk een rode A manta met karretje der achter ,zat zo te zien een wat oudere man achter stuur
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 14 aug 2013 #6.011 gisteren, rond 9 uur. een blauwe manta B, met witte delen en wat stickers. reed vanaf berkendijk (Heino), de N35 op richting Zwolle. volgens mij verrast door de kracht van de manta, en de regen. probeerde te driften, maar stond overdwars op de weg. had de ruimte, dus kon rustig doorrijden.... :jerry
gisteren, rond 9 uur. een blauwe manta B, met witte delen en wat stickers. reed vanaf berkendijk (Heino), de N35 op richting Zwolle. volgens mij verrast door de kracht van de manta, en de regen. probeerde te driften, maar stond overdwars op de weg. had de ruimte, dus kon rustig doorrijden.... :jerry
M Marc GSI Komt weleens kijken 14 aug 2013 #6.012 Tussen de middag in Wageningen bij Westerhof een matzwarte A Manta met B Manta GSI stoelen.
R Robbie1974 Komt hier geregeld 15 aug 2013 #6.015 Paar Manta's aan de Eksterweg in Apeldoorn. Via Google maps kwam ik hier terecht. Gastouder Opvang De Manta'tjes Apeldoorn.
Paar Manta's aan de Eksterweg in Apeldoorn. Via Google maps kwam ik hier terecht. Gastouder Opvang De Manta'tjes Apeldoorn.
R Robbie1974 Komt hier geregeld 15 aug 2013 #6.016 En een 2 aan de Delta in Lelystad. Een rode en grijze B Manta.
B Black Magic Loopt hier de deur plat 19 aug 2013 #6.018 @Robbie1974 wrote:Paar Manta's aan de Eksterweg in Apeldoorn. Via Google maps kwam ik hier terecht. Gastouder Opvang De Manta'tjes Apeldoorn. klopt staan er wel een paar daar woon ik
@Robbie1974 wrote:Paar Manta's aan de Eksterweg in Apeldoorn. Via Google maps kwam ik hier terecht. Gastouder Opvang De Manta'tjes Apeldoorn. klopt staan er wel een paar daar woon ik
I ikdenman Loopt hier de deur plat 21 aug 2013 #6.019 net in hasselt (ov) een oranje a manta , dukes of hasselt style :thumb
C commodore_GS_72 Post best veel 21 aug 2013 #6.020 vandaag in arnhem een a manta met een frans? kenteken