E egje Post best veel 2 dec 2012 #5.641 Deze manta heb ik vanmorgen, gezien in doorn, hierbij een paar foto's.
M mantadevil Hoort bij de inboedel 2 dec 2012 #5.642 die staat bij dat anti kraakpand daar zo ,staat ook vaak ook een b ascona en een ouwe b kadett kom daar regelmatig langs ,werk op het AZC in Leersum ,ook op de hoogstraat daarzo staat een anti kraakpand waar vaak deze b ascona staat .
die staat bij dat anti kraakpand daar zo ,staat ook vaak ook een b ascona en een ouwe b kadett kom daar regelmatig langs ,werk op het AZC in Leersum ,ook op de hoogstraat daarzo staat een anti kraakpand waar vaak deze b ascona staat .
C CPeer Komt weleens kijken 2 dec 2012 #5.643 @mantallica wrote:staat nu in raalte te koop http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...&previousPage=lr&pageNum=1&pos=23" onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
@mantallica wrote:staat nu in raalte te koop http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...&previousPage=lr&pageNum=1&pos=23" onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
M mantallica Loopt hier de deur plat 6 dec 2012 #5.644 gister rode manta a gespot in bij tweewielerzaak de jong in noordscheschut
A anoniem Hoort bij de inboedel 9 dec 2012 #5.648 vanavond oker manta in de Euroborg, Groningen 30-14-VV
M mantallica Loopt hier de deur plat 11 dec 2012 #5.650 @Ghanz wrote:zojuist een donker rode manta A gespot bij de "maan" waar zit die "maan" dan?? dat ding hangt hier boven in de lucht
@Ghanz wrote:zojuist een donker rode manta A gespot bij de "maan" waar zit die "maan" dan?? dat ding hangt hier boven in de lucht
G Ghanz Forumbewoner 11 dec 2012 #5.652 @mantallica... appart he opvallende verschijning joh.. zo`n A manta :jerry :jerry :jerry :jerry
M mantallica Loopt hier de deur plat 11 dec 2012 #5.653 jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors
jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors
I ikdenman Loopt hier de deur plat 11 dec 2012 #5.654 @mantallica wrote:jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors kiek maar uut straks krieg ie um niet weer :jerry :jerry :jerry
@mantallica wrote:jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors kiek maar uut straks krieg ie um niet weer :jerry :jerry :jerry
M mantallica Loopt hier de deur plat 11 dec 2012 #5.655 @ikdenman wrote:@mantallica wrote:jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors kiek maar uut straks krieg ie um niet weer :jerry :jerry :jerry ben er bang voor, de eerste paar dagen vroeg hij wanneer zijn eigen bolide weer klaar was nu al niet meer kwam vandaag wel even zeggen als je de 6 pitter in z'n 3 doortrekt op de snelweg dat het dan echt leuk word...... ben er bang voor :jerry
@ikdenman wrote:@mantallica wrote:jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors kiek maar uut straks krieg ie um niet weer :jerry :jerry :jerry ben er bang voor, de eerste paar dagen vroeg hij wanneer zijn eigen bolide weer klaar was nu al niet meer kwam vandaag wel even zeggen als je de 6 pitter in z'n 3 doortrekt op de snelweg dat het dan echt leuk word...... ben er bang voor :jerry
I ikdenman Loopt hier de deur plat 11 dec 2012 #5.656 @mantallica wrote:@ikdenman wrote:@mantallica wrote:jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors kiek maar uut straks krieg ie um niet weer :jerry :jerry :jerry ben er bang voor, de eerste paar dagen vroeg hij wanneer zijn eigen bolide weer klaar was nu al niet meer kwam vandaag wel even zeggen als je de 6 pitter in z'n 3 doortrekt op de snelweg dat het dan echt leuk word...... ben er bang voor :jerry heb jij weer :jerry :jerry :jerry
@mantallica wrote:@ikdenman wrote:@mantallica wrote:jah,.....ut blef appart :jerry Die van mij ben ik nu al 6 dagen kwijt in bruikleen an mien breur en krijgt volgens mij nu een manta griepje (ook wel virus genoemd) :wors kiek maar uut straks krieg ie um niet weer :jerry :jerry :jerry ben er bang voor, de eerste paar dagen vroeg hij wanneer zijn eigen bolide weer klaar was nu al niet meer kwam vandaag wel even zeggen als je de 6 pitter in z'n 3 doortrekt op de snelweg dat het dan echt leuk word...... ben er bang voor :jerry heb jij weer :jerry :jerry :jerry
I ikdenman Loopt hier de deur plat 11 dec 2012 #5.657 geef hem eens ongelijk hahahaha ik wist het ook wel manta of vectra de keus is dan niet zo moeilijk ! zo nu weer on topic
geef hem eens ongelijk hahahaha ik wist het ook wel manta of vectra de keus is dan niet zo moeilijk ! zo nu weer on topic
B BreurtieHakkers Lid 13 dec 2012 #5.658 @Ghanz wrote:kan inderdaad heel goed van hakkers wezen ja. dat hij m nog de straat op stuurt, zo aan het eind van het jaar... vanmorgen werdt mij de pas nog afgesneden door zo`n verelende Manta rijder... de bruine b1 met sky dakkie moest even voor mijn wannabee opel (traffic) langs, op de rontonde dedemsvaart. jou vast wel bekend.. die wagen @mantallica Ja, dat was ik, moest schoonmoeders nog uut bad halen (...)
@Ghanz wrote:kan inderdaad heel goed van hakkers wezen ja. dat hij m nog de straat op stuurt, zo aan het eind van het jaar... vanmorgen werdt mij de pas nog afgesneden door zo`n verelende Manta rijder... de bruine b1 met sky dakkie moest even voor mijn wannabee opel (traffic) langs, op de rontonde dedemsvaart. jou vast wel bekend.. die wagen @mantallica Ja, dat was ik, moest schoonmoeders nog uut bad halen (...)
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 14 dec 2012 #5.659 Op de A1 exclusive Monaco blauwe b2 Manta Blonde chick achter het stuur :thumb die niet durfte gas te geven :wtf
Op de A1 exclusive Monaco blauwe b2 Manta Blonde chick achter het stuur :thumb die niet durfte gas te geven :wtf
W wfvdijk Komt weleens kijken 16 dec 2012 #5.660 Zaterdagmiddag rond half 3 een rode B2 gespot Bij Kapel Avezaath (N384) richting Snelweg