B brobbel1 Loopt hier de deur plat 1 jun 2011 #4.781 gisteravond op de a1 bij amersfoort. een blauwe a manta zag er goed uit
A anoniem Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #4.782 Vanmorgen een blauwe Manta-a in Haulerwijk. Hij reed trouwens over de busbaan :angel
A anoniem Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #4.783 Vanmorgen een blauwe Manta-a in Haulerwijk. Hij reed trouwens over de busbaan :angel
A anoniem Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #4.784 Vanmorgen een blauwe Manta-a in Haulerwijk. Hij reed trouwens over de busbaan :angel
M mantallica Loopt hier de deur plat 5 jun 2011 #4.785 @stefansmilde wrote:hoeveel busbanen zijn er in haulerwijk :jerry :jerry :jerry in ieder geval één :lol:
@stefansmilde wrote:hoeveel busbanen zijn er in haulerwijk :jerry :jerry :jerry in ieder geval één :lol:
A anoniem Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #4.786 Ik had hem 1 keer ingedrukt en hij kwam 3 keer en kon de post niet meer verwijderen. ik zeg maar zo, drie maal is scheepsrecht Hoe is het trouwens met je duim Johan?
Ik had hem 1 keer ingedrukt en hij kwam 3 keer en kon de post niet meer verwijderen. ik zeg maar zo, drie maal is scheepsrecht Hoe is het trouwens met je duim Johan?
M manta_dennis Komt hier geregeld 5 jun 2011 #4.787 Vanmiddag de grijze B van Stender gespot aan het Sleedoornplantsoen in Wageningen. Om de hoek stond een goudkleurige B.
Vanmiddag de grijze B van Stender gespot aan het Sleedoornplantsoen in Wageningen. Om de hoek stond een goudkleurige B.
S Stender Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #4.788 @manta_dennis wrote:Vanmiddag de grijze B van Stender gespot aan het Sleedoornplantsoen in Wageningen. Om de hoek stond een goudkleurige B. :thumbup Hij mocht niet op de oprit, hehe. Reed je over de ventweg?
@manta_dennis wrote:Vanmiddag de grijze B van Stender gespot aan het Sleedoornplantsoen in Wageningen. Om de hoek stond een goudkleurige B. :thumbup Hij mocht niet op de oprit, hehe. Reed je over de ventweg?
B Black Magic Loopt hier de deur plat 8 mrt 2012 #4.789 zo te zien een leuke manta ook wel een mooie kleur :wub
M manta_dennis Komt hier geregeld 5 jun 2011 #4.790 Reed over de doorgaande weg. Zag je manta staan en ben daarna ff de Arboretumlaan ingereden om langs je manta te rijden.
Reed over de doorgaande weg. Zag je manta staan en ben daarna ff de Arboretumlaan ingereden om langs je manta te rijden.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 5 jun 2011 #4.791 @Duurt wrote:Vanmorgen een blauwe Manta-a in Haulerwijk. Hij reed trouwens over de busbaan :angel ik was het niet. maar we hebben hier op cs wel 1 busbaan van 10 meter. maar ken deze manta niet ook nog niet gezien.
@Duurt wrote:Vanmorgen een blauwe Manta-a in Haulerwijk. Hij reed trouwens over de busbaan :angel ik was het niet. maar we hebben hier op cs wel 1 busbaan van 10 meter. maar ken deze manta niet ook nog niet gezien.
O opelmania Lid 6 jun 2011 #4.792 Zag Hansie nog door Hardenberg touren met de 'witte' Volgende keer wel ff zwaaien als ik achter je rijd (t.h.v. Automat)
Zag Hansie nog door Hardenberg touren met de 'witte' Volgende keer wel ff zwaaien als ik achter je rijd (t.h.v. Automat)
V vluggejaapie Post best veel 6 jun 2011 #4.793 zojuist zwarte manta gespot hier in het wl, ging richting monster, mooie wagen!
G Ghanz Forumbewoner 6 jun 2011 #4.794 @opelmania wrote:Zag Hansie nog door Hardenberg touren met de 'witte' Volgende keer wel ff zwaaien als ik achter je rijd (t.h.v. Automat) dan zat je vast stijf om mijne bumpert .. jongûh (niet gezien haha )
@opelmania wrote:Zag Hansie nog door Hardenberg touren met de 'witte' Volgende keer wel ff zwaaien als ik achter je rijd (t.h.v. Automat) dan zat je vast stijf om mijne bumpert .. jongûh (niet gezien haha )
W wfvdijk Komt weleens kijken 9 jun 2011 #4.796 He! :fy1 Rijden er geen Manta's meer rond ??? :hmmz :hmmz :hmmz
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 9 jun 2011 #4.797 @wfvdijk wrote:He! :fy1 Rijden er geen Manta's meer rond ??? :hmmz :hmmz :hmmz Nee wel een Prius :jerry :jerry Zag van de week in Eibergen 2 Manta's een rode en een paarse :wors
@wfvdijk wrote:He! :fy1 Rijden er geen Manta's meer rond ??? :hmmz :hmmz :hmmz Nee wel een Prius :jerry :jerry Zag van de week in Eibergen 2 Manta's een rode en een paarse :wors
P pipo Hoort bij de inboedel 10 jun 2011 #4.798 gespot vorige week in asten bij ons om de hoek lienderweg witte manta b met witte velgen en blauw geel rode 400 sticker kd-**-fd en 2,0 s. en deze is 08-06-2011 overgeschreven vraag me af of een van zijn dochters deze heeft gekocht want dan komt hij er vaker te staan :wors
gespot vorige week in asten bij ons om de hoek lienderweg witte manta b met witte velgen en blauw geel rode 400 sticker kd-**-fd en 2,0 s. en deze is 08-06-2011 overgeschreven vraag me af of een van zijn dochters deze heeft gekocht want dan komt hij er vaker te staan :wors
P pipo Hoort bij de inboedel 11 jun 2011 #4.800 @Opelkees wrote:das de oude van mij leuk ding met van die witte ats cup velgen.had je hem aan een van zijn dochters verkocht of vriendje van zijn dochters.want waar komt de nieuwe eigenaar uit
@Opelkees wrote:das de oude van mij leuk ding met van die witte ats cup velgen.had je hem aan een van zijn dochters verkocht of vriendje van zijn dochters.want waar komt de nieuwe eigenaar uit