Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
rondstreeks 17:50 op de Abt van Engelenlaan richting Vlijmen een rode B GSI. Ik zat in bus op de snelweg, dus kon de plaat niet goed zien...
origineel gepost door JOZO
Gespot vanmorgen om 9 uur op de oude vlijmenseweg in denbosch een rode gsi met gele opel manta club nederland sticker. Smiddags omstreeks half 5 zag ik hem weer rijden. Toen op de d oultremontweg in elshout.
Vandaag in Almelooooooooooo gespot een A Manta in de beurt van het ROC. Zat een hard geluid in, volgens mij hing de halve uitlaat los. Zat een mevrouw in met op de pasagiersstoel een baby in zon maxicosi ding. Zeer mooi ding. ik zag geen rottigheid of dergelijke! :thumbup
Vandaag in Almelooooooooooo gespot een A Manta in de beurt van het ROC. Zat een hard geluid in, volgens mij hing de halve uitlaat los. Zat een mevrouw in met op de pasagiersstoel een baby in zon maxicosi ding. Zeer mooi ding. ik zag geen rottigheid of dergelijke! :thumbup
Waar heb je het nu over:hmmzde auto of de inzittende?
Had de manta ook een kleur/vellings/spoiler/stripping of vergeten te kijken
Waar heb je het nu over:hmmzde auto of de inzittende?
Had de manta ook een kleur/vellings/spoiler/stripping of vergeten te kijken
Nee, niet zon verspijkerd ding. Lekker kaal. Maar wel laag wat de auto mooi oogde. De kleur was weel apart. Heel donker paars ofzo iets dergelijks. Dus verder geen stripping spoilers! :thumbup
rondstreeks 17:50 op de Abt van Engelenlaan richting Vlijmen een rode B GSI. Ik zat in bus op de snelweg, dus kon de plaat niet goed zien...
Gespot vanmorgen om 9 uur op de oude vlijmenseweg in denbosch een rode gsi met gele opel manta club nederland sticker. Smiddags omstreeks half 5 zag ik hem weer rijden. Toen op de d oultremontweg in elshout.
Toevallig deze alleen dan met mistlampen?
Is de mijne... :wub
Ja dat is hem! Zal hem donderdag weer zien denk ik, kom ik s'morgensvroeg bij jullie thuis langs gereden opweg naar men stage..
gespot vandaag in stein op de heisteeg oranje manta b met een(viper) streep over de auto lopen iemand van hiero?? ik kwam je tegemoet met mijn groene manta
Toevallig deze alleen dan met mistlampen?
Is de mijne... :wub
Ja dat is hem! Zal hem donderdag weer zien denk ik, kom ik s'morgensvroeg bij jullie thuis langs gereden opweg naar men stage..
Oohjah, aan de bestuurderskant (bij de deur volgens mij of voorscherm) zat een klein deukje.. Aan de andere kant dacht ik ook een klein deukje maar dan verder naar achter...