Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
goudkleurige Manta-b .....staat er netjes en standaard bij....gas aansluiting onderop bij 't rechter achterschermpie .......staat gevaarlijk dichtbij me nieuwe huis :jerry ..........en ook nog eens in de buurt van een witte-b ....die met plakband is geplakt ......uke
gister in d ebuurt van fijnaert tot aan hellegatsplein een blauwe b manta met een beetje lichter blauw naar wit sideskirts kenteken volgens mij by 99 yx ofzo iets,ik reed zelf in een witte porsche 924 in de manta zaten 2 jongens
gr mike
p.s jullie zaten even achter me en stak duimpje even omhoog
kwam nog voor een paar dagen geleden een gift groene manta tegen volgens mij was het de kawasaki groene die ik eerder zag hier op forum... was op iedere geval bij capelle ... in de buurt van de hollywood factory.. wie o wie was het
vandaag op de A15 richting rotterdam thv gorinchem kwam ik plots achter een sleurhut met als opschrift "manta vrienden rotterdam" met ervoor jawel een dikke manta!
wie het ook mag wezen, hij heeft een mooi meisje haha
kwam nog voor een paar dagen geleden een gift groene manta tegen volgens mij was het de kawasaki groene die ik eerder zag hier op forum... was op iedere geval bij capelle ... in de buurt van de hollywood factory.. wie o wie was het
ik heb denk ik vorig weekend in de streek van vlissingen gezeten was het ik ?
vandaag op de A15 richting rotterdam thv gorinchem kwam ik plots achter een sleurhut met als opschrift "manta vrienden rotterdam" met ervoor jawel een dikke manta!
wie het ook mag wezen, hij heeft een mooi meisje haha