Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Reglmatig spot ik 2 rode c-kadett limo's in Nijkerkerveen, alletwee op de Amersfoortseweg, alleen wel een eindje bij elkaar vandaan, de 1 een stuk netter dan de andere.
donderdag avond weer gespot opel olymia coupe, 1100je,de kleur net iets lichter als dat liemoen groen van de comodore GS coupe van 1972 zag er nog netjes uit en rijd op gas zag ik.
deze reed van asten (formido) richting heeze de provinciale weg op ik heb er achter gereden met de H100 van t werk:swear anders met de carlton.
vanmiddag op industrie terrein boekelermeer een turqois metallic C sedan met kenteken plaat uit het midden een een zilvere raamsticker met nuclear erop
gespot in liessel brabant.rode e kadett gsi +- 60 tot 80 mm verlaagd maar verder volgensmij standaart .reed van liessel naar asten en probeerde me bij te houden.[lukte aardig:angel
maarja moest wel een beetje rekening houden met ander verkeer en nat wegdek en kerende auto s op de weg dus nie extreem gegaan wel dwars hahah maar gecontroleerd hahah
Oke jongens, wie was dat gisteravond in de parkeergarage Karpeton in Alkmaar met z'n goudkleurige C-kadett Coupe die het zo leuk vond om naast mij (ook goudkleurig alleen sedan) te parkeren.
gespot in liessel brabant.rode e kadett gsi +- 60 tot 80 mm verlaagd maar verder volgensmij standaart .reed van liessel naar asten en probeerde me bij te houden.[lukte aardig:angel
maarja moest wel een beetje rekening houden met ander verkeer en nat wegdek en kerende auto s op de weg dus nie extreem gegaan wel dwars hahah maar gecontroleerd hahah
iemand van hier??
dat was ik ja ik wist wel dat jij het was jij werkt ook bij van de putten:vertag
en ik dacht zal er eens achter aan gaan maar over die rode klinkers met nat weer vindt ik ma een beetje klote.
ik denk zal hem eens op naaien:jerry maar wat heb je onder de kap liggen.
dat heb ik weer gehoord van jeroen ik weet niet of je die kent die zit hier ook op het forum, die had eerst een grijze calibra en die stond vaak savonds op die parkeerplaats waar jullie staan in liessel. (hij werkt bij die garage).