F Flpke Komt hier geregeld 7 feb 2012 #3.302 Dat is idd een B die hebben we vaker voorbij zien komen.
J Jojo76 Komt weleens kijken 8 feb 2012 #3.303 Ik vind hem wel gaaf maar zou hem zelf nog wel wat mooier gaan maken als ik zoiets zou hebben.
M Mastah-GSi Post best veel 8 feb 2012 #3.304 Volgens mij de oranje, Rieger uitgebouwde Corsa B van X14XE gespot in Haaksbergen, achter de Scapino.
Volgens mij de oranje, Rieger uitgebouwde Corsa B van X14XE gespot in Haaksbergen, achter de Scapino.
K Klopper Loopt hier de deur plat 8 feb 2012 #3.305 @vectra208v wrote:@criminalmind wrote:ej man ik heb het bekleed in leer alleen het isniet echt goed gegaan haha aha oke...is ook niet makkelijk om het met leer te bekleden idd.Is niet zo heel moeilijk hoor... Met 2 uur is een motorkap probleemloos gedaan...
@vectra208v wrote:@criminalmind wrote:ej man ik heb het bekleed in leer alleen het isniet echt goed gegaan haha aha oke...is ook niet makkelijk om het met leer te bekleden idd.Is niet zo heel moeilijk hoor... Met 2 uur is een motorkap probleemloos gedaan...
E EppeRRR Komt weleens kijken 8 feb 2012 #3.306 Rode corsa a sedan swing met ats classic eronder, iets verlaagd en geparkeerd bij de kringloop. Iemand hier? De eigenaar liep met een bodywarmer met "C kadett coupe club". Heb er wel een foto van van nog geen tijd gehad om te posten
Rode corsa a sedan swing met ats classic eronder, iets verlaagd en geparkeerd bij de kringloop. Iemand hier? De eigenaar liep met een bodywarmer met "C kadett coupe club". Heb er wel een foto van van nog geen tijd gehad om te posten
I ivartje Loopt hier de deur plat 10 feb 2012 #3.307 Xb-07-ny ringbaan tilburg richting willem 2,vrouwelijke bestuurder witte corsa a tr/sedan,ieman d van hier???? Mvg ivar
Xb-07-ny ringbaan tilburg richting willem 2,vrouwelijke bestuurder witte corsa a tr/sedan,ieman d van hier???? Mvg ivar
C corsakupesh Post best veel 11 feb 2012 #3.308 Zwarte corsa D GSI met stalen wintervelgen/banden ter hoogte van nederweert richting st joost rond 6 uur gister avond... Iemand van ier?
Zwarte corsa D GSI met stalen wintervelgen/banden ter hoogte van nederweert richting st joost rond 6 uur gister avond... Iemand van ier?
C ColinC Komt weleens kijken 12 okt 2012 #3.309 Gisteren op de A6 thv de rustplaats die na Lelystad Noord komt (ri. Emmeloord) Zilveren Corsa. Ter noot dat diegene zich mag schamen voor de achterlichten.. Die waren namelijk echt lelijk. :shock:
Gisteren op de A6 thv de rustplaats die na Lelystad Noord komt (ri. Emmeloord) Zilveren Corsa. Ter noot dat diegene zich mag schamen voor de achterlichten.. Die waren namelijk echt lelijk. :shock:
C CorsaGSI.deb Komt weleens kijken 15 feb 2012 #3.310 eergisteren de grijs rode corsa b gezien in krimpen aan den ijssel reden naast elkaar richting capelle aan den ijssel ben benieuwd van wie die is hij ziet er in ieder geval mooi uit kenteken ps st 56 geloof ik. geloof rieger agter bumpert rs voor en uitlaat via zijkant.
eergisteren de grijs rode corsa b gezien in krimpen aan den ijssel reden naast elkaar richting capelle aan den ijssel ben benieuwd van wie die is hij ziet er in ieder geval mooi uit kenteken ps st 56 geloof ik. geloof rieger agter bumpert rs voor en uitlaat via zijkant.
B bleucorsaboy Post best veel 17 feb 2012 #3.312 beetje jammer die dingen op de koplampen beetje doopy kijken ze
B bleucorsaboy Post best veel 17 feb 2012 #3.314 volgens mij hebben de rode en de grijse allebij de zelfe plakplaatjes op de koplampen
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 19 feb 2012 #3.316 @SanguiniusNL wrote:Paar dagen geleden bij mij thuis voor de deur: Deze staat te koop!! Voor de liefhebber! :jerry http://auto.marktplaza.nl/opel/Opel-Corsa-1.6i-16V-GSi-bj-1996-20803511.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
@SanguiniusNL wrote:Paar dagen geleden bij mij thuis voor de deur: Deze staat te koop!! Voor de liefhebber! :jerry http://auto.marktplaza.nl/opel/Opel-Corsa-1.6i-16V-GSi-bj-1996-20803511.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 19 feb 2012 #3.317 @SanguiniusNL wrote:@SanguiniusNL wrote:Paar dagen geleden bij mij thuis voor de deur: Deze staat te koop!! Voor de liefhebber! :jerry http://auto.marktplaza.nl/opel/Opel-Corsa-1.6i-16V-GSi-bj-1996-20803511.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Opties en accessoires: - Achterwisser+sproeier Waar dan? :jerry Het is én geen optie want iedere Corsa heeft dat... én hij heeft 'm eraf gehaald.
@SanguiniusNL wrote:@SanguiniusNL wrote:Paar dagen geleden bij mij thuis voor de deur: Deze staat te koop!! Voor de liefhebber! :jerry http://auto.marktplaza.nl/opel/Opel-Corsa-1.6i-16V-GSi-bj-1996-20803511.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Opties en accessoires: - Achterwisser+sproeier Waar dan? :jerry Het is én geen optie want iedere Corsa heeft dat... én hij heeft 'm eraf gehaald.
H herrflick Komt weleens kijken 19 feb 2012 #3.318 Dat ding staat in IJmuiden voor het Nova College... staat er alweer een poosje..
V vectra208v Loopt hier de deur plat 9 okt 2012 #3.319 staat al 2 dagen een grijze corsa B gsi 2 straten bij mij vandaan...(nieuw Roden). Hellaas erg verwaarloosd met zijschade (deur en achterscherm) Ik heb de corsa eerder zien rijden maar bij de vorige eigenaar...ZAG DIE ER 10X BETER UIT.....
staat al 2 dagen een grijze corsa B gsi 2 straten bij mij vandaan...(nieuw Roden). Hellaas erg verwaarloosd met zijschade (deur en achterscherm) Ik heb de corsa eerder zien rijden maar bij de vorige eigenaar...ZAG DIE ER 10X BETER UIT.....
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 22 feb 2012 #3.320 Eigenlijk moet je zo'n Corsa/circus kopen en weer netjes maken, op deze manier is het ook niks... Zie ik liever een die naar de sloop gaat, heeft iemand weer wat aan...
Eigenlijk moet je zo'n Corsa/circus kopen en weer netjes maken, op deze manier is het ook niks... Zie ik liever een die naar de sloop gaat, heeft iemand weer wat aan...