Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toevallig mensen die elke dag woon-werk rijden tussen Utrecht (Lage Weide) en Zaltbommel? Over de A2 dus. Ik kom iedere ochtend en middag minimaal 8 Corsa'tjes tegen, maar volgens mij geen bekenden?
Afgelopen vrijdag op de A29 rond 4 uur, een groene Corsa B, 2 einddempers met 2 sierstukken per demper, achter geblindeerde ramen, xenon verlichting. Reed een vrouw in..
@Klopper wrote:Toevallig mensen die elke dag woon-werk rijden tussen Utrecht (Lage Weide) en Zaltbommel? Over de A2 dus. Ik kom iedere ochtend en middag minimaal 8 Corsa'tjes tegen, maar volgens mij geen bekenden?
ik rij wel iedere dag op lage weide zelf, maar de a2 niet...
althans, niet met de corsa, wel met de vrachtwagen...
Stond hier in Moerkapelle afgelopen zondag een leuke 5 deurs corsa in de straat. Fel rood, alles meegespoten en een (irmscher?) spoilertje op de achterklep. Iemand van hier?
Afgelopen dinsdag. Op de A1 richting A`doorn vlak voor de A50. Grijze Corsa B GSi. Met Opel forum stickers op de ramen. Kenteken ben ik vergeten. Zat een jongen in.