Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1919293&tid=61737&author=Maurice89]Die roden is in Helmond ja. Is een buitenlander volgens mij en is een turbo heb ik gehoord[/rquote] Die auto is inderdaad van een buitenlander van die kabap zaak achter op de foto. En is denk ik inderdaad een turbo want achter de bumper zie de intercooler zitten.
Gisteren tussen 12:00 en 13:00 vanaf de Zwartewaterallee in Zwolle, afslaand naar de Middelweg, een donkergroene (Jungle groen? E359, net als mijne denk ik) met een wit kenteken. Kon de herkomst niet zien, maar ik gok duits.
Achterramen leken getint te zijn en er zat een verlanglijstje op zijruitjes achter (zo'n lijstje merken van onderdelen die er meestal niet op zitten )
Er rijd een groene Calibra hier in amsterdam west (met spoiler etc..)
GESPOT OM 8 UUR BIJ EEN KRUISPUNT DIE KEI HARD (+-80km/h waar je 50 mag) DOOR ROOD KNALT!!! (en bijna een voetganger overrijd) (rond uit belachelijk asso..)
@xanquezer wrote:Er rijd een groene Calibra hier in amsterdam west (met spoiler etc..)
GESPOT OM 8 UUR BIJ EEN KRUISPUNT DIE KEI HARD (+-80km/h waar je 50 mag) DOOR ROOD KNALT!!! (en bijna een voetganger overrijd) (rond uit belachelijk asso..)
tevens ook een klein 2tje op het kenteken.
iemand van hier??? (gelukkig geen politie )
**ik denk niet dat de eigenaar hierop zal reageren -offtopic :hmmz **