Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
bij mij op school is er een calibra bijgekomen, een 2.0 16v volgens mij zwart maar kan ook iets anders zijn (ben kleure doof) is mijn v6 nie meer de enige.. voor zover ik weet,
Vandaag gespot rond half 5 smiddags voor parkeergarage Noordereiland in Zwolle: North Cape kleurige Calibra V6 met 6000K Xenon en een chromen logotje op de deur, voor aan boven de stootstrip.
Leek een vierkantje op z'n punt te zijn met twee streepjes aan de zijkanten
Calibra grijs met grafic geplakt op de zijkant en xenon lampen en een linkse en een rechtse uitlaat waarvan het linkse eindstuk naar beneden hangde LF-VJ ri 18 septemberplein tijd 15.45
Donkergroene Calibra met de bekende zwaardspoiler en aftermarket velgen kwam vandaag bij mijn werk op het industrieterrein van Nieuw Bergen voorbij gereden.
hallo ik heb een probleem met mn calibra v6 de koppeling is versleten mijn vraag is dat ook zelf te repareren kan wel op een brug terecht graag reaktie s van jullie groetjes
[rquote=1849980&tid=61737&author=bloemers]hallo ik heb een probleem met mn calibra v6 de koppeling is versleten mijn vraag is dat ook zelf te repareren kan wel op een brug terecht graag reaktie s van jullie groetjes [/rquote]
verkeerde topic en stel je eerst even voor voordat je zomaar gaat posten.