H Hulkie Komt hier geregeld 28 feb 2011 #21 Mooooooi project welke ik zeker ga volgen. Netjes werk en als dat je eindresultaat wordt mag je in je handjes klappen. mvg Gerry
Mooooooi project welke ik zeker ga volgen. Netjes werk en als dat je eindresultaat wordt mag je in je handjes klappen. mvg Gerry
K kabouter Post best veel 28 feb 2011 #26 wat ook leuk is in een a ascona een 2.4 van de omega heb ik ook in de mijne gehad blokie zit nu in de ascona voyage suc6er mee gr kabouter
wat ook leuk is in een a ascona een 2.4 van de omega heb ik ook in de mijne gehad blokie zit nu in de ascona voyage suc6er mee gr kabouter
K kabouter Post best veel 28 feb 2011 #27 wat ook leuk is in een a ascona een 2.4 van de omega heb ik ook in de mijne gehad blokie zit nu in de ascona voyage suc6er mee gr kabouter
wat ook leuk is in een a ascona een 2.4 van de omega heb ik ook in de mijne gehad blokie zit nu in de ascona voyage suc6er mee gr kabouter
A Ascona-driver Lid 2 mrt 2011 #28 topic mag dicht. ascona gaat de deur uit. heb me ne bmw E30 coupe gekocht. mvg.
A Ascona-driver Lid 2 mrt 2011 #29 topic mag dicht. ascona gaat de deur uit. heb me ne bmw E30 coupe gekocht. mvg.
J jojonopel Post best veel 3 mrt 2011 #32 Als er iemand interesse voor heeft, ik heb nog een Manta A staan in een iets betere staat , maar met toch wel wat laswerk aan. Hij staat in de weg, je mag hem komen halen ! Stuur maar een u2u.
Als er iemand interesse voor heeft, ik heb nog een Manta A staan in een iets betere staat , maar met toch wel wat laswerk aan. Hij staat in de weg, je mag hem komen halen ! Stuur maar een u2u.
J jojonopel Post best veel 3 mrt 2011 #33 Als er iemand interesse voor heeft, ik heb nog een Manta A staan in een iets betere staat , maar met toch wel wat laswerk aan. Hij staat in de weg, je mag hem komen halen ! Stuur maar een u2u.
Als er iemand interesse voor heeft, ik heb nog een Manta A staan in een iets betere staat , maar met toch wel wat laswerk aan. Hij staat in de weg, je mag hem komen halen ! Stuur maar een u2u.