V VectraOPC-72 Komt weleens kijken 26 aug 2014 #1 Een vraag aan jullie, zou het mooi zijn om de grille (dwars balk) links en rechts van Opel-embleem tot aan de koplampen te voorzien van Carbonfolie? Of moet ik de OPC zo laten als op de foto?
Een vraag aan jullie, zou het mooi zijn om de grille (dwars balk) links en rechts van Opel-embleem tot aan de koplampen te voorzien van Carbonfolie? Of moet ik de OPC zo laten als op de foto?
R RISL Forumbewoner 27 aug 2014 #2 Net wat je zelf mooi vindt natuurlijk. Ik zou het lekker zo laten, ik houd van origineel. Ook wel van echt carbon, maar niet van stickers... Maar kies gewoon lekker wat je zelf mooi vindt, het is tenslotte jouw OPC.
Net wat je zelf mooi vindt natuurlijk. Ik zou het lekker zo laten, ik houd van origineel. Ook wel van echt carbon, maar niet van stickers... Maar kies gewoon lekker wat je zelf mooi vindt, het is tenslotte jouw OPC.
S SimpleFace Komt hier geregeld 27 aug 2014 #3 Zo beter, of een andere grill van irmscher of Steinmetz. Kan je altijd nog veilig terug. Vind auto's zonder merklogo's wel bruter staan.
Zo beter, of een andere grill van irmscher of Steinmetz. Kan je altijd nog veilig terug. Vind auto's zonder merklogo's wel bruter staan.
J jericho Post best veel 27 aug 2014 #5 Zo laten, en ik vind een auto zonder embleem geen gezicht, net of er iets afgevallen is..
V VectraOPC-72 Komt weleens kijken 27 aug 2014 #6 Embleem wil ik sowieso niks aandoen. Alleen de zwarte kunststof links en rechts er naast.
R RemcoV Komt weleens kijken 28 aug 2014 #8 Zo laten, ik vind dat carbontintje wel een beetje saai worden. king: